Головна » Матеріал для завантаження » НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ » ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА

Всього у категорії матеріалів: 27
Зараз маєте змогу переглянути: 1-25
Сторінки: 1 2 »

СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам

ОБЕРІТЬ КЛАС:


Дидактична гра – це засіб пізнання світу, через гру дитина вивчає колір, форму, властивості матеріалів, рослини, тварин. У грі в дітей розвивається вміння спостерігати, розширюється коло інтересів, виявляються смаки та запити.

ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 213 | Загрузок: 43 | Добавил: IrinaSumy | Дата: 01.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Ягупа Ірина Дмитрівна

Експериментально-дослідницька робота по «Охороні здоров’я»

ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 460 | Загрузок: 149 | Добавил: yrok | Дата: 09.01.2016 | Комментарии (0) Автор: Л.А. КОНОВАЛЕНКО

.

ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 548 | Загрузок: 201 | Добавил: halyna-dmutryk | Дата: 08.01.2016 | Комментарии (0) Автор: Дмитрук Галина

  • щороку в морях і річках земної кулі виловлюють близько 80 млн т риби ;
  • на кінцях променів морської зірки розміщені очі , чутливість яких до світла значно вища , ніж у людини ;
  • вага меч – риби буває понад 500 кг , а довжина тіла разом з мечем близько 7 м .Нападаючи на здобич , ця тварина рухається зі швидкістю до 96 км / год ;
  • порожнина рота вусатих китів має від 180 до 400 рогових пластинок , що звисають з твердого піднебіння. Вони називаються китовим вусом ;
  • найшвидше плаває форель .Це чемпіон серед прісноводних риб .Вона долає понад 25 км за годину ;
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 762 | Загрузок: 232 | Добавил: yrok | Дата: 10.10.2015 | Комментарии (0) Автор: Мінченко О.П.

          Мета: розвивати у дітей спостережливість; формувати соціальну

                         компетентність; виховувати любов до природи, гуманне ставлення  до           

                         всього живого.

ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1343 | Загрузок: 315 | Добавил: yrok | Дата: 25.09.2015 | Комментарии (0) Автор: Зелена Лариса Євгенівна

«ПОРИ РОКУ»
Форма проведення: тренінгові заняття.
Очікувані результати:
Після цього заняття учні зможуть:
- розкрити поняття « пори року»;
- назвати місяці осені, зими, весни, літа;
- назвати найбільш відомі свята в кожній порі року;
- з’ясувати, які квіти цвітуть влітку.

ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1730 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 09.01.2015 | Комментарии (0)

Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №1, 2014
Завдання розвивального характеру
Автори: Олександр Митник, Тетяна Ковтун, Світлана Куслива
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 2857 | Загрузок: 1142 | Добавил: uvenal | Дата: 22.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Олександр Митник



Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013
Завдання з природознавства
Автори: Олександр Митник, Людмила Іваненко
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 2083 | Загрузок: 543 | Добавил: uvenal | Дата: 14.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Алексей Евланов



Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013
Творчі завдання з природознавства
Автори: Олександр Митник, Наталія Богомаз
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1441 | Загрузок: 490 | Добавил: uvenal | Дата: 14.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Алексей Евланов



Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013
Спостереження у природі як засіб формування природознавчої компетентності у 2-му класі
Автор: Ірина Грущинська
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 760 | Загрузок: 322 | Добавил: uvenal | Дата: 14.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Алексей Евланов

Автор. Рущинська Галина Борисівна, вчитель-методист Дубенського НВК " школа-гімназія"
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1432 | Загрузок: 310 | Добавил: РІТА | Дата: 03.03.2014 | Комментарии (0) Автор: Рущинська Галина Борисівна

Один ллє, другий п'є, третій росте. (дощ, ґрунт, рослина)
Що лицюєм на всі боки,
А воно нове щороку(ґрунт)
 Мене ріжуть, мене б’ють,
 я не ображаюся,
 а ще кращим стаю.  (ґрунт)
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 15920 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 16.11.2013 | Комментарии (0) Автор: http://teacher.at.ua


ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 3632 | Загрузок: 1169 | Добавил: yrok | Дата: 20.10.2013 | Комментарии (0) Автор: Соколова Яна Леонідівна

Пропоновані тести складені з метою опитування, конт-ролю й самоконтролю знань, закріплення вивченого.
Дані тести складені для перевірки знань учнів з курсу «Природознавство » з клас згідно «Програми середньої загальноосвітньої школи 1- 4 класів».
Оцінювання здійснюється в процентах правильних відповідей відносно всіх відповідей.
Пропоноване тестування дає змогу оцінити швидко і об’єктивно знання всіх учнів.
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 15781 | Загрузок: 2119 | Добавил: Власючок | Дата: 09.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Власюк Олег Васильович


Педагогічний програмний засіб „Бібліотека електронних наочностей "Біологія, 6-11 кл. для загальноосвітніх навчальних закладів” (надалі ППЗ) орієнтований на сучасні форми навчання з забезпеченням сумісності з традиційними навчальними матеріалами в повній відповідності з документами, що регламентують зміст освіти.
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 3297 | Загрузок: 0 | Добавил: Admin5772 | Дата: 03.03.2012 | Комментарии (0)

Интеллектуальная игра для детей младшего школьного возраста, позволяющая проверить знания детей о живой природе.
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1602 | Загрузок: 644 | Добавил: Олюшка | Дата: 04.02.2012 | Комментарии (0) Автор: Петриченко Ольга Вікторівна

Ти, напевно, помічав, що все у світі рухається. Не лише літаки і автомобілі, а й маленькі часточки, з яких складається все навкруги, навіть ти і я. Такі складові вчені називають речовинами. Вони, неначе будівельний матеріал, складають наше тіло, допомагають працювати нашому мозку, а м’язам – рухатися. Речовини потрапляють до нас протягом усього життя – ось чому ми ростемо, стаємо розумними та сильними.
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1500 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 28.12.2011 | Комментарии (0)

Різні види ромашок
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 2591 | Загрузок: 753 | Добавил: yrok | Дата: 14.12.2011 | Комментарии (0)

Подані нижче експерименти й демонстрації пропонуються для учнів 1 класу.
ЧИ МОЖЕ РІДКА ВОДА СТАТИ ТВЕРДОЮ?
Учитель показує кубики льоду й формочку для їх приготування. Запитує, як було отримано цей лід. Діти відповідають, що у формоч­ку залили воду й поставили до морозилки. Виходить, вода перейшла з рідкого стану у твердий.
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1869 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 12.12.2011 | Комментарии (0)

Пропоновані досліди й демонстрації можна використати в 2—4 класах.
ПАМ'ЯТКА
Послухайте правила й здогадайтеся, за яких умов треба суворо їх дотримуватись.
1.    Якщо відкрили — закрийте.
2.    Якщо позичили будь-що —'' поверніть.
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 7438 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 12.12.2011 | Комментарии (0)

Варіанти запитань конкурсу (за вибором учителя.)
1.       Що означає слово астрономія? (Наука про зорі.)
2.       Коли був запущений перший космічний супутник Землі? (4 жов­тня 1957 р.)
3.       Коли американські астронавти вперше ступили на поверхню Міся­ця? (У липні 1969 р.)
4.       Скільки зірок у нашій Сонячній системі? (Одна — Сонце)
5.       З якою наукою тісно пов'язана астрономія? (3 фізикою.)
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1288 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 12.12.2011 | Комментарии (0)

На допомогу вчителю пропонується тести, запитання вікторини, бліц-турнір для перевірки знань учнів про птахів та картки для самостійної роботи учнів на уроці
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1510 | Загрузок: 586 | Добавил: migal | Дата: 14.10.2011 | Комментарии (0) Автор: Мигаль Тетяна Миколаївна

Позігун Вероніка Миколаївна,
вчитель математики КЗШ Ι-ΙΙΙ ступенів №32,
вчитель вищої категорії, «Вчитель–методист».

Готуючись до уроку, кожного разу задаю собі питання – що важливіше для учнів: оволодіти математичними поняттями та закономірностями, чи засвоюючи їх, зрозуміти та усвідомити себе, своє місце в навколишньому світі.
Знання засвоєні, але чи допоможуть вони учню відчути себе впевненіше у оточуючому середовищі, побудили до творчості, активному їх застосуванні. Ще Аристотель зауважив, що «… розум це не тільки знання, але й вміння застосовувати знання у діяльності…»
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 1443 | Загрузок: 1163 | Добавил: yrok | Дата: 23.03.2011 | Комментарии (0)

Матеріал для уроків природознавства і не тільки!
ДО УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА | Просмотров: 2962 | Загрузок: 716 | Добавил: РІТА | Дата: 08.01.2011 | Комментарии (1) Автор: Головач Маргарита

1-25 26-27
ДОВІДНИК