. |
Матеріал з теми "Безхребетні" для учнів 4 класу поданий у вигляді екологічної казки, що пробуджує інтерес до вивчення оточуючої природи, формує цілісне уявлення про світ та переконання, що в природі не існує нічого не потрібного. В казці в легкій для сприйняття формі поданий матеріал про черв'яків та п'явок з різних галузей наук. Матеріал корисний для вчителів початкових класів, вихователей ГПД.
|
Дидактична гра – це засіб пізнання світу, через гру дитина вивчає колір, форму, властивості матеріалів, рослини, тварин. У грі в дітей розвивається вміння спостерігати, розширюється коло інтересів, виявляються смаки та запити. |
Експериментально-дослідницька робота по «Охороні здоров’я» |
. |
|
Мета: розвивати у дітей спостережливість; формувати соціальну компетентність; виховувати любов до природи, гуманне ставлення до всього живого. |
«ПОРИ РОКУ» |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №1, 2014
Завдання розвивального характеру Автори: Олександр Митник, Тетяна Ковтун, Світлана Куслива |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Завдання з природознавства Автори: Олександр Митник, Людмила Іваненко |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Творчі завдання з природознавства Автори: Олександр Митник, Наталія Богомаз |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Спостереження у природі як засіб формування природознавчої компетентності у 2-му класі Автор: Ірина Грущинська |
Автор. Рущинська Галина Борисівна, вчитель-методист Дубенського НВК " школа-гімназія"
|
Один ллє, другий п'є, третій росте. (дощ, ґрунт, рослина)
Що лицюєм на всі боки, А воно нове щороку(ґрунт) Мене ріжуть, мене б’ють, я не ображаюся, а ще кращим стаю. (ґрунт) |
|
Пропоновані тести складені з метою опитування, конт-ролю й самоконтролю знань, закріплення вивченого.
Дані тести складені для перевірки знань учнів з курсу «Природознавство » з клас згідно «Програми середньої загальноосвітньої школи 1- 4 класів». Оцінювання здійснюється в процентах правильних відповідей відносно всіх відповідей. Пропоноване тестування дає змогу оцінити швидко і об’єктивно знання всіх учнів. |
|
Педагогічний програмний засіб „Бібліотека електронних наочностей "Біологія, 6-11 кл. для загальноосвітніх навчальних закладів” (надалі ППЗ) орієнтований на сучасні форми навчання з забезпеченням сумісності з традиційними навчальними матеріалами в повній відповідності з документами, що регламентують зміст освіти. |
Интеллектуальная игра для детей младшего школьного возраста, позволяющая проверить знания детей о живой природе.
|
Ти, напевно, помічав, що все у світі рухається. Не лише літаки і автомобілі, а й маленькі часточки, з яких складається все навкруги, навіть ти і я. Такі складові вчені називають речовинами. Вони, неначе будівельний матеріал, складають наше тіло, допомагають працювати нашому мозку, а м’язам – рухатися. Речовини потрапляють до нас протягом усього життя – ось чому ми ростемо, стаємо розумними та сильними.
|
Різні види ромашок
|
Подані нижче експерименти й демонстрації пропонуються для учнів 1 класу.
ЧИ МОЖЕ РІДКА ВОДА СТАТИ ТВЕРДОЮ? Учитель показує кубики льоду й формочку для їх приготування. Запитує, як було отримано цей лід. Діти відповідають, що у формочку залили воду й поставили до морозилки. Виходить, вода перейшла з рідкого стану у твердий. |
Пропоновані досліди й демонстрації можна використати в 2—4 класах.
ПАМ'ЯТКА Послухайте правила й здогадайтеся, за яких умов треба суворо їх дотримуватись. 1. Якщо відкрили — закрийте. 2. Якщо позичили будь-що —'' поверніть. |
Варіанти запитань конкурсу (за вибором учителя.)
1. Що означає слово астрономія? (Наука про зорі.) 2. Коли був запущений перший космічний супутник Землі? (4 жовтня 1957 р.) 3. Коли американські астронавти вперше ступили на поверхню Місяця? (У липні 1969 р.) 4. Скільки зірок у нашій Сонячній системі? (Одна — Сонце) 5. З якою наукою тісно пов'язана астрономія? (3 фізикою.) |
На допомогу вчителю пропонується тести, запитання вікторини, бліц-турнір для перевірки знань учнів про птахів та картки для самостійної роботи учнів на уроці
|