Звуки [н], [н′]. Мала буква «ен». Читання складів і слів з вивченими літерами
|
Ознайомити дітей з народними казками України, їх особливостями; поглибити знання про те, що в казках відображаються побут, обряди певного народу; його думки, мрії, бажання; ознайомити дітей з типовими героями народних казок, особливостями та індивідуальністю казкових героїв. |
Використовуючи метод «Шість капелюхів мислення» можна не лише надати дитині змогу послухати, узагальнити нову інформацію, а й навчити її приймати рішення в житті не за допомогою емоцій, а завдяки прийомам логічного мислення. Також цей метод дозволяє критично мислити, відмежовувати негатив і позитив в результаті «повнокольорового мислення». Якщо ми віримо в те, що навчання – це не лише передача знань, а й творчий процес людських взаємин, то створюючи в класі атмосферу визнання і підтримки, таким чином формуємо у дітей позитивне ставлення до навчання.
|
Урок Навчання грамоти Тема: "Звук [И]. Позначення його буквою И"
|
Тема. Написання складів і слів з апострофом. Мета: вчити учнів правильно поєднувати букви у словах з апострофом, промовляти ці слова; виконувати звуковий аналіз; виховувати в дітей охайність при письмі. |
Інтегрований урок з навчання грамоти та
природознавства на тему: «Закріплення звука [б], вивчення букви Бб («бе»). Дикі та свійські тварини » |
Метою адаптаційного періоду в 1 класі є створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами, великими і малими подіями в особистому житті. Саме ці матеріали стануть у пригоді вчителям початкової школи. |
|
Метод входження в картину |
. |
. |
/ |
. |
Тема. Навчання грамоти: Закріплення букви Нн.
Читання з нею складів, слів, речень.
Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко.
Природознавство: Дерева, кущі і трав’янисті рослини рідного краю.
Образотворче мистецтво: Малювання куща калини.
|
. |
. |
Мета: повторити знання учнів про звукове значення букви ї; закріпити навички письма вивчених букв; удосконалювати навички звуко-буквенного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати уважність;розширити знання про столицю держави; виховувати патріотичні почуття |
Свято букваря для учнів 1класів |
Тема. Повторення вивчених букв. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими буквами та звуками. |
. |
конспект уроку для другого класу
|
Вчити учнів писати рядкову букву п («пе»), складів та слів з нею, поєднувати її з вивченими літерами; виробляти навички складання звуко-складових моделей слів, збагачувати словниковий запас, розвивати артикуляційний апарат, мовлення, мислення, пам'ять, дрібну моторику; виховувати старанність під час письма, бережливе ставлення до пташок.
|
Мета. Ознайомити учнів зі звуком [к], вивчити букву к («ка»); закріплювати вміння чита¬ти, розширити уявлення про творення слів, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вмін¬ня прогнозувати розвиток подій за малюнками; виховувати працелюб¬ність, любов до тварин.
|
|