МЕТОДИЧНА СКРИНЯ ВИХОВАТЕЛЯ [21] |
ІЛЮСТРОВАНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ [31] |
КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ [30] |
СВЯТА, ВІКТОРИНИ, РОЗВАГИ... [25] |
ІГРИ [0] |
РОБОТА З БАТЬКАМИ [5] |
ЕЛЕКТРОННІ ПОСІБНИКИ [3] |
Сценарій свята «Цвітіння сакури» в групі подовженного дня «Чомусики» НВК №3 м. Кам’янського. Вихователь вищої категорії: Ласточкіна Віолетта Рафалівна. Мета: - збагачувати уяву дітей про країни світу, культуру, звичаї народів, які проживають в цих країнах; - розвивати кругозір, пам’ять, хореографічні та вокальні здібності; вчити декламувати; - виховувати повагу до світових культур. Попередня робота: ознайомлення з географічним положенням Японії, з історію виникнення, з мовою, письменністю, культурою, традиційними формами віршування: танке, хокку, хайку; підготовка виставки малюнку в японській манері; вивчення танців, комплексу групових вправ кара те та бойового гопака, підготовка сувенірів в техніці орігамі.
|
Ознайомити учнів з поняттями «симетричний малюнок», «витинанка», процесом узагальнення форми; навчити дітей передавати характерні особливості зображуваних об'єктів; формувати трудові прийоми роботи з ножицями, олівцем, кольоровим папером. Розвивати творчі здібності дітей, просторове уявлення, спостережливість, фантазію. Виховувати любов до праці, до традицій українського народу, бажання передавати словами красу навколишнього світу, охайність; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи, виховувати почуття задоволення від сумісної праці та взаємодопомоги, акуратність, естетичний смак.
|
Мета: Розширити знання дітей про Батьківщину – Україну; ознайомити із символами України – Гімном, Прапором, Гербом. Учити уважно слухати вірщі Г.Чубач , розуміти їх зміст; вміти відповідати на поставлені вихователем запитання; розвивати зв`язне та діалогічне мовлення, пам`ять, мислення, увагу. Виховувати любов до рідної землі, почуття патріотизму, повагу до державних символів України. Матеріал та обладнання: карта України , Герб, Прапор, Державний Гімн (аудіо запис), картки з малюнками тварин до гри «Допоможіть знайти рідну домівку», м`яч, козацька шапка, Прапор України в техніці пазла для гри «Склади ціле з частин», збірка віршів Г.Чубач «Українчики ідуть», паперові квіти. Словник: Батьківщина, символи, держава, Україна, незалежність, символи, прапор, герб, тризуб, гімн. Попередня робота: знайомство з картою України, заучування віршів, прислів’їв до теми.
|
Мета. Розширити знання дітей про шлях хліба з поля до столу. Довести до відома дітей, що хліб результат праці людей багатьох професій. Збагатити знання про народні звичаї, що пов’язані з ним. Виховувати повагу до праці хлібороба, прищеплювати дбайливе ставлення до хліба.
|
. |
Мета: Закріпити уміння дітей правильно співвідносити числа та цифри в межах 7, поєднувати предмети у групи за певними ознаками, користуватися узагальнюючими поняттями, розрізняти площині геометричні фігури, називати колірні відтінки, виконувати мовні інструкції. Розвивати зорове сприйняття та зорово-просторову орієнтацію у мікро- та макросередовищах, зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику. Виховувати бажання активно працювати на занятті, партнерську взаємодію, самостійність. |
Сценарій свята "Андрієвські вечорниці"
|
(старший дошкільний вік) Мета:Закріпити знання про виготовлення та розповсюдження преси та способи її розповсюдження. Розвивати фізичні якості такі, як спритність, влучність, швидкість під час проведення естафет. Сприяти комунікативній взаємодії з однолітками. Викликати прагнення активно діяти і перемагати. Виховувати такі якості, як товариськість, дисциплінованість, шанобливе ставлення до суперників по змаганнях. Обладнання : 3 фішки, газети, 3 лави, 3 дуги, 3 кошика.
|
Психолого-педагогічний проект за змістом казки:В.Сухомлинського «Як білочка дятла врятувала». Мета проекту: за допомогою казки пробудити в дитячих душах благород- ність почуттів: співчуття, небайдужість, вдячність, задово- лення й радість від створених добрих вчинків, ініціативних прагнень допомогти комусь, розрадити, подарувати втіху. Завдання : • Розвивати у дітей мислення, увагу, спостережливість. • Формувати уміння зацікавлено слухати розповіді, запам'ятовувати. • Виховувати почуття співпереживання птахам, бажання допомогти їм, виховувати почуття радості і задоволення від виконаної справи. • Розвивати почуття прекрасного, розуміти і відчувати красу рідної природи, рідного слова. • Сприяти розвитку розповідного та діалогічного мовлення;поповнювати словниковий запас. Гасло : « Все зможемо,коли ми разом».
|
«Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й смачне!» Мета: Познайомити дітей з поняттям «реклама», видами реклами, історією її виникнення; метою та джерелами рекламування товарів; розвивати вміння орієнтуватися ц світі товарів за допомогою реклами; вчити рекламувати товар; вчитися розуміти інформацію, яку несе реклама; формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям, учити виділяти першочергові потреби; розвивати театральні здібності малят, викликати емоційний відгук від отриманих вражень. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять, кмітливість, критичне мислення. Виховувати інтерес до навколишнього, спостережливість. Розширювати економічне знання дітей.
|
Методична розробка проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни рефлексійно-оцінювальний етап Спостереження Пригадати з дітьми, за чим спостерігати впродовж даного етапу, які досліди проводили, що цікавого, що сподобалось. Пошуково – дослідницька діяльність 1. У ранковий час послухати спів пташок. З’ясувати, яку пташку діти впізнають за голосом. Послухати стукіт дятла. Висновок: пташки у подяку тішать людей своїм веселим співом за їх любов і турботу.
|
Тема: «Ми друзі природи» Мета: ознайомити дітей з новою зимуючою пташкою дятлом та його місцем в системі взаємозв язків у природі,закріпити знання дітей про птахів узимку,спосіб їх життя,повадки,потреби щодо харчування;формувати екологічну культуру,зорову й слухову увагу;виховувати у дітей позитивне ставлення до птахів,бажання надати їм реальну допомогу-годувати їх,учити виявляти лагідність у спілкуванні з птахами,гуманно ставитися до них;формувати вміння робити дрібні зернятка з тіста,відщипувати пальчиками від великого шматка тіста маленькі шматочки,формуючи з них зернятка,розвивати дрібні м язи пальців рук. Матеріал: годівнички,торбинка з насінням,предметні картки за темою «зимуючі птахи»,аудіо запис;тісто для ліплення,дощечки.
|
Тема: «Щоб пташок нагодувати, треба гроші назбирати» Мета: - ознайомити дітей з українськими грішми, процесом їх виготовлення, їх дизайном і призначенням; - дати уявлення про товар (речі та предмети в торгівельному центрі купуються або продаються за гроші); - про те що гроші заробляються працею і витрачаються на купівлю товару та оплату послуг; - про сімейний бюджет, залучення дітей брати участь у його розподілі, про раціональне використання залишків продуктів; - про етикет економічних стосунків. Виховувати повагу до людей праці, ощадливість, бережливість, вміння співвідносити свої бажання з можливостями сімейного бюджету. Вчити раціонально, по-господарськи, використовувати речі, що були у вжитку, знаходити їм нове застосування. Виховувати любов і шану до своїх близьких, дбайливе ставлення до довкілля. Розвивати ініціативність, фантазію, творчу уяву, інтерес до креативної діяльності.
|
Заключний 3 етап - презентація проекту, звіт про проведення акції «Допоможи птахам!». Реалізація проекту Робота з батьками: Випуск листівок, буклетів: «Погодуйте птахів взимку!», «Допоможи птахам» Організація виставки «Краща годівниця для птахів» Ярмарок «Наша продукція»
|
Методична розробка творчого етапу проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни "Як живете, пташечки?"
|
Методична розробка проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни інформаційний етап Освітня діяльність Тема: Як живете, пташечки? Мета: - закріпити знання малят про птахів (види, особливості будови тіла, способи пересування тощо); дати поняття про проблеми в житті зимуючих птахів нашої місцевості в холодну пору року; навчити порівнювати форму природних об’єктів із геометричними фігурами; формувати уявлення про позитивні якості: людяність, моральність;
|
Методична розробка дидактичної гри « Я - тобі, а ти - мені» вихователя дошкільного закладу № 38 «Пізнайко» м.Кам`янське, спеціаліста Лепетухи Катерини Іванівни Мета: > дати уявлення про економічні категорії (ресурси,потреби, вибір); > учити виділяти першочергові потреби людини (їжа, вода, одяг, взуття) та ввести поняття «потреби тварин і птахів»; показати взаємозв'язок між цими потребами та шляхи їх задоволення; > продовжувати розширювати знання про «товар», його сутність і значення для життя людини.; > учити визначати різноманітність і корисність продуктів і страв, їх споживну якість; > довести до свідомості, що у виробництво товарів вкладається праця багатьох людей; показати роль праці в житті людини, її кінцевий результат; > формувати навички розсудливого раціонального споживача; > виховувати дбайливе ставлення до результату праці, любов до живих істот і бажання дбати про них.
|
Програмовий зміст: Закладати в дітей основи моральності, духовності через ознайомлення їх зі змістом казок В.О. Сухомлинського) Вчити дітей усвідомлювати що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування ( вітатися, прощатися, просити, відмовляти); створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння співжиття, повчитися норм поведінки в інших; виховувати тактовність, уміння прислухатися до порад старших, робити висновки. Розвивати уяву, слухову увагу, пам’ять, зв’язне мовлення, елементи логічного мислення (аналіз, порівняння, вміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки). |
Закладати в дітей основи моральності, духовності. Вчити дітей усвідомлювати що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування ( вітатися, прощатися, просити, відмовляти); виховувати тактовність, уміння прислухатися до порад старших, робити висновки. Розвивати уяву, слухову увагу, пам’ять, зв’язне мовлення, елементи логічного мислення (аналіз, порівняння, вміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки). |
Новак Людмила Миколаївна, вчитель Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Пропоную Вашій увазі власний вірш, складений до проведення спільного семінару вчителів 1-их класів та вихователів старшої групи щодо наступності.
|
. |
Мета:вчити любити, пізнавати природу,помічати ознаки осені.Розвивати у дітей увагу, мислення, музикальність, артистизм.
|
. |
. |