В категории материалов: 2
Показано материалов: 1-2


«Каченята»

Раз-два — всі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П'ять, шість — на воді

Кріпнуть крильця молоді,

Сім, вісім — що є сили

Всі до берега поплили,

Дев'ять, десять — обтрусились

І за парти опустились.

ДО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ | Просмотров: 12428 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 28.12.2011 | Комментарии (1)

«М'ячик по колу»
Обладнання: м'яч середнього розміру. Учні стоять. Руки з відкритими долонями на рівні талії.
Завдання: кидати м'яч один одному хаотично, якомога швидше, але не допускати його падіння.
►► «Австралійський дощ»
Учні стоять. Учитель показує рух, усі повторю-ють його, поступово приєднуючись один до одного.
Чи знаєте ви, який австралійський дощ?
Піднімається вітер (потираємо руки).
Падають перші краплини дощу (клацаємо пальцями).
Почалася злива (плескаємо долонями по стегнам)
Ось буря стихає (плескаємо долонями по грудині).
Стихає злива (плескаємо долонями по стегнах).
Закінчується дощ, падають останні краплі (клацаємо пальцями).
Шумить тільки вітер (потираємо долоні).
Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки вгору.)
«Цифри»
Учні стоять. За інструкціями вчителя виконують вправу:
«Зараз ми писатимемо цифри у незвичний спосіб.
Цифру 1 «пишемо» носом (кажемо й виконуємо),
цифру 2 — підборіддям,
цифру 3 — правим плечем,
цифру 4 — лівим плечем,
цифру 5 — «пишемо» правим ліктем,
цифру 6 — лівим ліктем,
цифру 7 — правим коліном,
цифру 8 — лівим коліном,
цифру 9 — правою ногою,
а 10 — "хвостиком"».
►► «Шалене курча»
Учні стоять. За командою одночасно трусять по вісім разів спочатку правою рукою, потім лівою рукою, потім правою ногою, потім лівою ногою. Не зупиняючись, продовжують разом робити те ж саме, тільки по сім разів, потім по шість разів тощо. Темп рухів поступово підвищується. Вправа закінчується, коли зроблено по одному стряхуванню кожною кінцівкою. Учасникам стає зрозуміло, чому вправа має таку назву.
ДО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ | Просмотров: 24322 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 28.12.2011 | Комментарии (1) Автор: О.В. Астахова, С.М. Тихоплав