Розширювати знання дітей про здоровий спосіб життя, дбайливе ставлення до свого здоров’я. Розвивати творчі здібності, пам'ять, почуття ритму. Формувати впевненість у собі.
|
Мета: в ігровій формі закріпити знання дітей з правил дорожнього руху; перевірити практично вміння учнів правильно реагувати на сигнали світлофора, регулювальника; розвивати увагу, спостережливість, швидкість реакції; виховувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці, дорозі, у громадському транспорті. |
Мета: Систематизувати знання учнів про дорожні знаки і їхні групи, правила |
Мета:закріпити знання дітей з питань здорового способу життя; формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я; розвивати моторику рук,увагу,спостережливість учнів,мовлення,вміння висловлювати свою думку; виховувати бережливе ставлення до свого організму,бажання його розви- вати,тренувати,зміцнювати. |
. |
. |
Мета : Довести учням шкідливість куріння, пропагувати серед учнів здоровий спосіб життя, поглибити практично вміння учнів необхідність збереження свого здоров’я, коригувати увагу, мову, мислення, виховувати бажання бути здоровим, почуття гідності і відповідальності, турботливість, взаємоповагу. |
Мета: вчити дітей дотримуватися правил здорового способу життя, розвивати фізичні якості, вміння зміцнювати своє здоров'я; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми, виховувати любов до спорту, національних традицій, почуття дружби, колективізму, взаємоповаги. |
Матеріал буде корисним для вихователів ГПД та вчителів початкових класів
|
|
. |
. |
|
|
|
Мета: вчити дітей під час ігор розвивати спритність, координацію рухів, рівновагу, швидкість, вміння орієнтуватися у просторі. Удосконалювати навички бігу, не наштовхуючись один, на одного. Виховувати вміння підтримувати взаємовідносини з однолітками, увагу, витримку, кмітливість, швидку реакцію на сигнал, сміливість. |
Допомогти дитині стати самостійною, дорослою і впевненою у власних силах, а також винахідливою і вправною у ситуаціях, які загрожують її життю і здоров’ю. треба набути багатьох навичок: уміти продемонструвати гідність і самоконтроль, високі моральні якості, здатність долати труднощі, уміння спілкуватися, мотивувати і переконувати, працювати в команді і досягти успіху.
|
Виховний захід про правила безпечної поведінки для молодших школярів та дошкільнят ( дорожні правила, безпечні іграшки, правила поводження з вогнем).Проведено у формі вистави
|
. |
Сценарій відео-лекторію для молодших класів
|
. |
. |
|
Даною розробкою намагаюся прилучити дітей до джерел національної icтopiї, культури; сприяти патріотичному вихованню, осмисленню себе, своєї особистості як частини великого українського народу; пробуджувати національну свідомість; загартовувати дітей фізично i морально. |
. |