. |
Інтегрований урок у 4 класі
(літературне читання, природознавство та образотворче мистецтво)
|
Тема. Навчання грамоти: Закріплення букви Нн.
Читання з нею складів, слів, речень.
Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко.
Природознавство: Дерева, кущі і трав’янисті рослини рідного краю.
Образотворче мистецтво: Малювання куща калини.
|
. |
. |
Конспект уроку з образотворчого мистецтва для 1 класу складений відповідно до вимог навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою та містить цілепокладання з урахуванням таксономії Блума.
|
. |
. |
Мета. Формувати в учнів уміння аналізувати і передавати засобами об¬разотворчого мистецтва найтиповіші риси тварин — форму, про¬порції, фактуру забарвлення з наступним порівнянням їх з нату¬рою; розвивати образне мислення, творчу уяву, фантазію, вміння створювати ілюстрації на основі власної уяви.
|
. |
Мета: – узагальнити та поглибити знання учнів про тварин (котів); – ознайомити учнів із зображенням складових частин будови тварини (тулуб, голова, шия, кінцівки, хвіст вуха);
|
Мета: ознайомити дітей з теплою групою кольорів; вчити отримувати різні відтінки кольорів за допомогою змішування фарб; вчити дітей малювати елементарний пейзаж; розвивати кольорові відчуття, мото¬рику руки, фантазію; виховувати любов до природи та мистецтва
|
|
Календарно-тематичне планування 1 клас до підручника С.К.Трач
|
. |
ознакомить с понятием «композиция» и понятием «художники - иллюстраторы»; научить планированию будущего рисунка и его размещения на альбомном лисе; совершенствовать умение использовать цвет для передачи характера изображения; развивать чувство формы, композиции, творческого мышления, воображения, умение анализировать свой рисунок и рисунок товарища; воспитывать аккуратность, усидчивость, трудолюбие.
|
вчити дітей малювати лісових звірів за зразком або
схематичним поясненням; розвивати уміння передавати характерні форми тварин у художніх образах; збагатити учнів знаннями про осінню пору, тварин лісу; виховувати гуманне ставлення до природи рідного краю. |
Вчити порівнювати кольори, форму т розміри предметів, аналізувати особливості зовнішнього вигляду тварин, визначати і передавати їх характер у художньому зображенні; розвивати навички швидкого розкутого ліплення, творчу уяву; розвивати естетичне сприйняття природних об’єктів, емоційну чутливість; формувати культуру праці з фарбами та пензлем.
|
. |
Мета: узагальнити знання учнів про види образотворчого мистецтва. Закріплювати вміння розрізняти жанри образотворчого мистецтва. Розвивати вміння декорувати новорічні кульки. Формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів. Виховувати інтерес до образотворчого мистецтва, до музики. Тип уроку: Нестандартнй |
Різдвяні свята — привід нагадати дітям про важливість миру і злагоди у родині й, зрештою, в усьому світі. Чудовою прикрасою оселі та подарунком друзям чи рідним може стати символ миру та Святого Духа — голуб. Його нескладно виготовити у техніці паперопластики. Така робота допоможе ознайомити учнів з поняттям осьової симетрії, а також сприятиме розвитку фантазії, творчому самовираженню дітей у ході оформлення іграшки.
|
Мета : навчати учнів працювати тушшю у техніці плямографії; розвивати образне мислення, творчу уяву, зорову та емоційну чутливість; виховувати почуття взаємодопомоги, естетичні почуття, смак, акуратність у роботі з тушшю, любов до прекрасного, до природи , інтерес до читання. |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №1, 2014
Уроки для 3-го класу: музичне мистецтво, образотворче мистецтво Автори: Оксана Михайлова, Надія Фірс |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Урок образотворчого мистецтва у 4-му класі Автор: Тетяна Усенко |