. |
. |
Конспект першого уроку (захід розраховано на весь перший тематичний день)
|
О.М. Отліванова, учитель початкових класів КЗ «НВО «ЗШ І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, ЦДЮТ «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» Є НА СВІТІ МОЯ КРАЇНА, НАЙЧАРІВНІША, ЯК ПЕРЛИНА |
Матоніна Раїса Дем’янівна – вчитель початкових класів ЗОШ. № 24 м. Чернівці. Тема уроку: А дружити треба вміти. Мета уроку: Вчити дітей оцінювати адекватно різні життєві ситуації, аналізувати їх і знаходити самостійно шляхи виходу з них; вміти розрізняти поняття „ друг”, „ товариш”, «компроміс»; розвивати в учнів загальнолюдські чесноти, прищепити їм повагу до людських цінностей; сприяти розвитку критичного ставлення до себе і своїх особистих якостей, навчити терпимості й коректності в спілкуванні з однокласниками. Виховувати товариськість, бажання завжди жити в мирі і злагоді, уникати конфліктів. Обладнання: аудіозапис пісні „ Посмішка”, „ Пісня про дружбу”, кліп, картки для роботи в групах, презентація. |
Особливе значення в системі роботи педагога з формування цінностей дітей належить проведенню Першого уроку, який за змістом та формами його організації є уроком розвитку патріотичних почуттів, громадянського становлення особистості.Тематика Першого уроку в 2019/2020 навчальному році, форми і методи його проведення можуть бути різноманітними і мають стати творчим доробком кожного педагога. |
Гра з елеметами квесту до 1 вересня, яка в ігровій формі ознайомить учнів із традиціями святкування Дня знань в різних країнах світу. |
Автор Гайдар Анастасія Аркадіївна – Розпочинаємо знайомство з нашою новою школою. ( Команди отримують маршрутні листи, де за допомогою шифру зашифровані назви станцій, якими будуть подорожувати . Діти розшифровують написи і готуються до початку подорожі. Подається умовний сигнал і команди рушають в путь (для кожної команди порядок розташування станцій свій ?) На кожній станції за виконані завдання діти отримуватимуть частину ключа |
Цікава ідея до уроку у 1 класі |
Метою адаптаційного періоду в 1 класі є створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами, великими і малими подіями в особистому житті. Саме ці матеріали стануть у пригоді вчителям початкової школи. |
. |
Автор: Соколова Лариса Дмитрівна |
. |
. |
|
. |
Із минулого в сучасне: історія виникнення та становлення української школи.
|
|
|
Ознайомити учнів зі шкільним життям, дати першокласникам уявлення про школу. Формувати в учнів інтерес до знань, прагнення їх здобувати. Розвивати пам'ять, мислення, бажання творчо працювати. Сприяти вихованню почуття любові до школи, як до рідної домівки; вміння згуртувати дитячий колектив; ввести його у велику шкільну сім’ю. |
Мета: Формувати у дітей уявлення про шкільне життя, відчуття себе повноправним членом великої шкільної родини; дати уявлення про такі цінності кожної людини, як сім’я, родина та держава; поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, з однокласниками; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися; виховувати патріотичні почуття, повагу до школи та її працівників. |
Мета: сформувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів, розвивати почуття патріотизму, заохочувати творити добро, здобувати знання, щоб бути гідним учнем своєї школи і громадянином своєї держави. |
Мета: Формувати в шестирічної дитини адекватне уявлення про шкільне життя, відчуття себе повноправним членом великої шкільної сім'ї. Домагатися розуміння необхідності дотримуватися прийнятих у класі правил поведінки. |
. |
Мета. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Виховувати любов до людей, до України. |