Головна » Матеріал для завантаження » НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ » ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Всього у категорії матеріалів: 55 Зараз маєте змогу переглянути: 1-25 |
Сторінки: 1 2 3 » |
СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
ОБЕРІТЬ КЛАС:
![]() Картки з української мови із завданням на кожну літеру для першого класу |
![]() . |
![]() Проект Розвиток дитини пропонує активним батькам та вихователям дитячих садків нову можливість для навчання дітей письму – Генератор прописів імені. Цей сервіс допоможе створити індивідуальні завдання-прописи для дітей для першого знайомства дітей з літерами абетки. |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]()
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 1696 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 29.12.2016
| Комментарии (0)
Автор: Гладовська Наталія Анатоліївна
|
![]() .
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 2269 |
Загрузок: 1089 |
|
Дата: 18.12.2016
| Комментарии (0)
|
![]() Кожна мова має свою барву. Ось як описує нашу мову Людмила Баграт: «Українська має біло-сіро-блакитний колір свіжовипраного полотна, на дотик — як невеличка хмарка, гладенька і пухнаста водночас, та невловима — як полонити повітря? Пахне вона спілими яблуками, смакує криничною водою, а звучить, як журавлиний крик». Ось так і кожна частина мови є самобутньою і має свій «смак» і «запах». Прислівник — одна з «найсоковитіших» частин мови. Де ще знайти такі милозвучні «навідліг» і «смерком», «живосилом» і «ницьма», «долілиць» і «крадькома». Ця частина мови настільки точно передає картини життя, що деякі сполучення слів можна замінити одним прислівником: у той час – тоді, у той же час – водночас, значною мірою – цілком. |
![]() Завдання розвитку мовлення в наш час одне із актуальних, навіть, воно «вічне». Мовлення є засобом пізнання, спілкування, впливу, планування, оскільки воно дає змогу робити узагальнення різноманітних фактів та явищ. Сформоване мовлення позитивно впливає та характеризує людину будь-якого віку, а тим більше школяра.
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 2846 |
Загрузок: 840 |
|
Дата: 01.11.2015
| Комментарии (0)
Автор: Радченко Оксана Миколаївна
|
![]() .
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 4439 |
Загрузок: 1471 |
|
Дата: 01.11.2015
| Комментарии (0)
Автор: Вітюк Олена Анатоліївна
|
![]() .
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 4313 |
Загрузок: 1515 |
|
Дата: 27.09.2015
| Комментарии (0)
|
![]() Матеріал вчителя початкових класів Кам’янець-Подільського НВК №9 ім. А.М. Трояна Пасімішиної А.В.
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 6203 |
Загрузок: 997 |
|
Дата: 20.08.2015
| Комментарии (0)
Автор: Пасімішинf А.В.
|
![]() Гра «Що робити?» Обладнання. Письмове приладдя. Хід гри і завдання. Учитель називає слово, яке відповідає на питання хто?, учні запитують його, а потім самостійно добирають і записують слова, які відповідають на питання що робити? і т.д.. Скільки слів запише учень, стільки дістає очок. Знімається два очка за кожну помилку.
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 12099 |
Загрузок: 1164 |
|
Дата: 19.08.2015
| Комментарии (0)
Автор: Пасімішиної А.В.
|
![]() Гра «Іменники на одну букву» (2 клас)
Обладнання. Письмове приладдя. Хід гри і завдання. Ведучий пропонує на певну букву дібрати і записати іменники, що відповідають на питання що? (або на питання хто?). Наприклад, на букву р: рука, редиска, річка, реп’ях, ревень, рослина. Переможцем вважається той, хто протягом визначеного часу (3-5 хв.) правильно запише найбільшу кількість таких слів.
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 11474 |
Загрузок: 1128 |
|
Дата: 19.08.2015
| Комментарии (0)
Автор: Пасімішиної А.В.
|
![]() .
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 7705 |
Загрузок: 2487 |
|
Дата: 02.08.2015
| Комментарии (0)
Автор: Левченко Т .Г.
|
![]() Л. М. Альошина, спеціаліст вищої категорії, старший учитель; О. О. Марченко, спеціаліст вищої категорії; Ю. Б. Пилипів, спеціаліст І категорії; О. В. Зайцева, спеціаліст І категорії, ЗОШ І–ІІІ ст. № 82, м. Донецьк
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 4920 |
Загрузок: 1725 |
|
Дата: 25.07.2015
| Комментарии (0)
|
![]() Подаємо приклади завдань для моніторингу знань учнів у ІІ семестрі. |
![]() ![]() Великий вплив на формування мовленнєвої компетентності молодших школярів мають текстові матеріали, які педагог пропонує їм для опрацювання різноманітних понять з курсу мови. Тому, складаючи план уроку, вчитель мусить ретельно обдумати, які твори і яких авторів доцільно використати у роботі над темою, аби розкрити її на кращих літературних взірцях та глибше ознайомити учнів з творчістю видатних письменників. |
![]() Аа Аа ма ас оа ка авокадо Скласти звукову модель слів. Алла, ананас, акваріум. Написати під диктовку. Африка, мама, Аліна, малина, слива, Валя, масло, санчата, дудочка, Америка, капуста, Тарас, парк, мак, мавпа, лампа. |
![]() . |
![]() ![]() Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Віршовані дидактичні казки Автор: Марина Сич
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 1801 |
Загрузок: 721 |
|
Дата: 14.04.2014
| Комментарии (0)
Автор: Алексей Евланов
|
![]()
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 3061 |
Загрузок: 805 |
|
Дата: 26.01.2014
| Комментарии (0)
Автор: Збандуто Надежда
|
![]()
ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 10743 |
Загрузок: 799 |
|
Дата: 20.01.2014
| Комментарии (1)
Автор: Вікторія
|