Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » Методичний порадник

Всього у категорії матеріалів: 142
Зараз маєте змогу переглянути: 1-25
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам

ОБЕРІТЬ КЛАС:


.

Методичний порадник | Просмотров: 336 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 18.04.2017 | Комментарии (0)

.

МАТЕМАТИКА | Просмотров: 208 | Загрузок: 54 | Добавил: yrok | Дата: 08.03.2017 | Комментарии (0)

Методичний порадник | Просмотров: 340 | Загрузок: 121 | Добавил: Тамила1986 | Дата: 23.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Куражнова Таміла Леонідівна

практичні вправи для розвитку зв'язного мовлення
Методичний порадник | Просмотров: 213 | Загрузок: 66 | Добавил: Тамила1986 | Дата: 23.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Куражнова Таміла Леонідівна

Кожен учитель хоче, щоб його вихованці добре навчалися, з бажанням ходили до школи. Висококваліфікований педагог повинен вміти визначити, які аспекти мотиваційної сфери у школяра не сформовані і які психолого-педагогічні засоби впливу він зможе використати, щоб сформувати в учня мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності.
Методичний порадник | Просмотров: 284 | Загрузок: 0 | Добавил: IrinaSumy | Дата: 22.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Ягупа Ірина Дмитрівна

Теоретико-практичний матеріал про уроки "мислення серед природи": актуальність, сутність і значущість для повноцінного розвитку молодших школярів.
Методичний порадник | Просмотров: 187 | Загрузок: 0 | Добавил: nmkhabarova | Дата: 28.01.2017 | Комментарии (0)

Мета семінару:
• визначити основні завдання самоосвітньої діяльності молодших школярів;
• накреслити шляхи реалізації самоосвітньої діяльності учня початкової школи;
• створення сприятливого освітнього простору для розвитку та самоствердження кожної дитини;
• поділитися практичними наробками щодо організації самоосвітньої діяльності молодших школярів.
Методичний порадник | Просмотров: 591 | Загрузок: 79 | Добавил: granitshkola6395 | Дата: 15.12.2016 | Комментарии (0) Автор: Кузнецова Надія Василівна

.

АНГЛІЙСЬКА МОВА | Просмотров: 416 | Загрузок: 146 | Добавил: yrok | Дата: 28.10.2016 | Комментарии (0)

.

Методичний порадник | Просмотров: 464 | Загрузок: 182 | Добавил: yrok | Дата: 23.10.2016 | Комментарии (0) Автор: Патек Людмила Серафимівна

.

Методичний порадник | Просмотров: 607 | Загрузок: 194 | Добавил: yrok | Дата: 20.09.2016 | Комментарии (0) Автор: Шуть Ларисі Петрівні

.

Методичний порадник | Просмотров: 707 | Загрузок: 195 | Добавил: yrok | Дата: 18.09.2016 | Комментарии (0) Автор: Гаврилова Оксана Василівна

Есе – невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного приводу чи питання щодо конкретного явища чи предмета. Есе не претендує на вичерпну відповідь чи категоричну позицію відносно предмета висловлювання.

Методичний порадник | Просмотров: 2771 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 20.08.2016 | Комментарии (0)

Нова програма з  математики для 1- 4 класів укладена відповідно до освітньої галузі «Математика» спрямована на реалізацію мети та завдань цієї галузі,визначених у Державному стандарті початкової загальної освіти і ґрунтується на відповідному змісті Базового компонента дошкільної освіти.

Методичний порадник | Просмотров: 697 | Загрузок: 181 | Добавил: yrok | Дата: 06.08.2016 | Комментарии (0) Автор: Чернявська Наталя Володимирівна

У системі освіти творчі можливості, закладені природою в кожній дитині, мають бути розвинені. Тому Державним Стандартом передбачається одне з головних завдань школи – всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися.

Методичний порадник | Просмотров: 423 | Загрузок: 132 | Добавил: yrok | Дата: 06.08.2016 | Комментарии (0) Автор: Чернявська Натала Володимирівна

  1.   Якими вимогами і якою літературою я користувався (лась)  при   підготовці та проведенні уроку?
  2.   Як я визначав (ла) мету уроку ?
  3.   Як планував (ла) діяльність учнів на уроці ?
  4.   Які прийоми і методи застосовував (ла), як вони виправдали себе?
  5.  Які наочні посібники використовував (ла), в чому їх психологічна цінність?
  6.  Яку роль я відвожу даному уроку в системі уроків всієї теми?
  7.  Як  я передбачав (ла) хід уроку? Чи справдились мої передбачення?
  8.  Які труднощі виникли у всього класу і окремих учнів?
  9.  Що на уроці сприяло розвитку пізнавальних здібностей учнів?
  10.  Чи досяг (ла) я запланованої мети ?
  11.  Чи задоволений (на) я своїм уроком ?
Методичний порадник | Просмотров: 485 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 31.07.2016 | Комментарии (0)

Згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти у навчальних програмах з російської мови через змістові лінії реалізується головний методологічний принцип – комунікативність.

Аналіз уроків і методичних заходів, виконання школярами олімпіадних завдань різних форматів дозволив зробити висновок, що рівень комунікативної компетенції школярів області в основному – достатній, рівень професійної компетенції і методичної культури вчителів-словесників –  достатній і високий.

Методичний порадник | Просмотров: 1920 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.07.2016 | Комментарии (0) Автор: КРЯТ ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА

Методика «Переміщатися» передбачає цілеспрямоване пересування по класу на різних етапах уроку. Ми, вчителі, часто говоримо про концепцію «контакту» - педагог наближається до того чи іншого учня, щоб акцентувати увагу на його особисту відповідальність за навчання або вирішити проблему з поведінкою, - але при цьому чекаємо, що даний прийом буде працювати сам собою, немов за помахом чарівної палички. Вчителі знають, що в разі виникнення на уроці проблеми їм слід наблизитися до її джерела, але не завжди в повній мірі розуміють, як використовувати цю методику максимально ефективно і що робити, якщо очевидно, що одного лише контакту недостатньо. 

Методичний порадник | Просмотров: 463 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 26.06.2016 | Комментарии (0)

Деякі діти, трохи відрізняючись від інших, дуже часто вони стають жертвами шкільних знущань, предметом знущання своїх однокласників.

Допомоги таким учням чекати практично нізвідки - вчителі та батьки здатні зупинити знущання лише на час.

Методичний порадник | Просмотров: 362 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 26.06.2016 | Комментарии (0) Автор: http://vmirechudes.com/

.

Методичний порадник | Просмотров: 542 | Загрузок: 122 | Добавил: yrok | Дата: 01.06.2016 | Комментарии (0) Автор: Кибаленко Людмил Петрівні

Організація класу

Залякувати контрольною роботою не можна

Важливою умовою успішної роботи над виконанням контрольного диктанту є організація класу. Необхідно як перед диктантом, так і під час його проведення створити спокійну, ділову обстановку. Шкідливо позначається на результатах звичка деяких учителів залякувати контрольними роботами, пересаджування під час диктанту деяких учнів, щоб не списували у товаришів. Якщо учні пишуть диктант у стані нервового збудження, хвилюються, наперед переживають за результати, то процент помилок, виправлень значно збільшується. Також відсутність у декого приладдя для письма створює зайву метушню, порушує нормальний настрій і темп роботи. Навіть нова обстановка в класі або нова класна кімната впливають на зосередженість уваги дітей.

Методичний порадник | Просмотров: 2658 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 29.05.2016 | Комментарии (0)

Методичний порадник | Просмотров: 487 | Загрузок: 122 | Добавил: yrok | Дата: 20.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Інтернет

.

Методичний порадник | Просмотров: 699 | Загрузок: 172 | Добавил: yrok | Дата: 27.03.2016 | Комментарии (0) Автор: Шуть Ларисі Петрівні

.

Методичний порадник | Просмотров: 447 | Загрузок: 133 | Добавил: yrok | Дата: 27.03.2016 | Комментарии (0) Автор: Даниш Галині Василівні

ДОВІДНИК