Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » Методичний порадник

Всього у категорії матеріалів: 137
Зараз маєте змогу переглянути: 1-25
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам

ОБЕРІТЬ КЛАС:


Теоретико-практичний матеріал про уроки "мислення серед природи": актуальність, сутність і значущість для повноцінного розвитку молодших школярів.
Методичний порадник | Просмотров: 58 | Загрузок: 0 | Добавил: nmkhabarova | Дата: 28.01.2017 | Комментарии (0)

Мета семінару:
• визначити основні завдання самоосвітньої діяльності молодших школярів;
• накреслити шляхи реалізації самоосвітньої діяльності учня початкової школи;
• створення сприятливого освітнього простору для розвитку та самоствердження кожної дитини;
• поділитися практичними наробками щодо організації самоосвітньої діяльності молодших школярів.
Методичний порадник | Просмотров: 308 | Загрузок: 25 | Добавил: granitshkola6395 | Дата: 15.12.2016 | Комментарии (0) Автор: Кузнецова Надія Василівна

.

АНГЛІЙСЬКА МОВА | Просмотров: 253 | Загрузок: 83 | Добавил: yrok | Дата: 28.10.2016 | Комментарии (0)

.

Методичний порадник | Просмотров: 294 | Загрузок: 112 | Добавил: yrok | Дата: 23.10.2016 | Комментарии (0) Автор: Патек Людмила Серафимівна

.

Методичний порадник | Просмотров: 472 | Загрузок: 139 | Добавил: yrok | Дата: 20.09.2016 | Комментарии (0) Автор: Шуть Ларисі Петрівні

.

Методичний порадник | Просмотров: 507 | Загрузок: 133 | Добавил: yrok | Дата: 18.09.2016 | Комментарии (0) Автор: Гаврилова Оксана Василівна

Есе – невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного приводу чи питання щодо конкретного явища чи предмета. Есе не претендує на вичерпну відповідь чи категоричну позицію відносно предмета висловлювання.

Методичний порадник | Просмотров: 2411 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 20.08.2016 | Комментарии (0)

Нова програма з  математики для 1- 4 класів укладена відповідно до освітньої галузі «Математика» спрямована на реалізацію мети та завдань цієї галузі,визначених у Державному стандарті початкової загальної освіти і ґрунтується на відповідному змісті Базового компонента дошкільної освіти.

Методичний порадник | Просмотров: 515 | Загрузок: 122 | Добавил: yrok | Дата: 06.08.2016 | Комментарии (0) Автор: Чернявська Наталя Володимирівна

У системі освіти творчі можливості, закладені природою в кожній дитині, мають бути розвинені. Тому Державним Стандартом передбачається одне з головних завдань школи – всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися.

Методичний порадник | Просмотров: 300 | Загрузок: 80 | Добавил: yrok | Дата: 06.08.2016 | Комментарии (0) Автор: Чернявська Натала Володимирівна

  1.   Якими вимогами і якою літературою я користувався (лась)  при   підготовці та проведенні уроку?
  2.   Як я визначав (ла) мету уроку ?
  3.   Як планував (ла) діяльність учнів на уроці ?
  4.   Які прийоми і методи застосовував (ла), як вони виправдали себе?
  5.  Які наочні посібники використовував (ла), в чому їх психологічна цінність?
  6.  Яку роль я відвожу даному уроку в системі уроків всієї теми?
  7.  Як  я передбачав (ла) хід уроку? Чи справдились мої передбачення?
  8.  Які труднощі виникли у всього класу і окремих учнів?
  9.  Що на уроці сприяло розвитку пізнавальних здібностей учнів?
  10.  Чи досяг (ла) я запланованої мети ?
  11.  Чи задоволений (на) я своїм уроком ?
Методичний порадник | Просмотров: 342 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 31.07.2016 | Комментарии (0)

Згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти у навчальних програмах з російської мови через змістові лінії реалізується головний методологічний принцип – комунікативність.

Аналіз уроків і методичних заходів, виконання школярами олімпіадних завдань різних форматів дозволив зробити висновок, що рівень комунікативної компетенції школярів області в основному – достатній, рівень професійної компетенції і методичної культури вчителів-словесників –  достатній і високий.

Методичний порадник | Просмотров: 1549 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.07.2016 | Комментарии (0) Автор: КРЯТ ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА

Методика «Переміщатися» передбачає цілеспрямоване пересування по класу на різних етапах уроку. Ми, вчителі, часто говоримо про концепцію «контакту» - педагог наближається до того чи іншого учня, щоб акцентувати увагу на його особисту відповідальність за навчання або вирішити проблему з поведінкою, - але при цьому чекаємо, що даний прийом буде працювати сам собою, немов за помахом чарівної палички. Вчителі знають, що в разі виникнення на уроці проблеми їм слід наблизитися до її джерела, але не завжди в повній мірі розуміють, як використовувати цю методику максимально ефективно і що робити, якщо очевидно, що одного лише контакту недостатньо. 

Методичний порадник | Просмотров: 338 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 26.06.2016 | Комментарии (0)

Деякі діти, трохи відрізняючись від інших, дуже часто вони стають жертвами шкільних знущань, предметом знущання своїх однокласників.

Допомоги таким учням чекати практично нізвідки - вчителі та батьки здатні зупинити знущання лише на час.

Методичний порадник | Просмотров: 256 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 26.06.2016 | Комментарии (0) Автор: http://vmirechudes.com/

.

Методичний порадник | Просмотров: 412 | Загрузок: 71 | Добавил: yrok | Дата: 01.06.2016 | Комментарии (0) Автор: Кибаленко Людмил Петрівні

Організація класу

Залякувати контрольною роботою не можна

Важливою умовою успішної роботи над виконанням контрольного диктанту є організація класу. Необхідно як перед диктантом, так і під час його проведення створити спокійну, ділову обстановку. Шкідливо позначається на результатах звичка деяких учителів залякувати контрольними роботами, пересаджування під час диктанту деяких учнів, щоб не списували у товаришів. Якщо учні пишуть диктант у стані нервового збудження, хвилюються, наперед переживають за результати, то процент помилок, виправлень значно збільшується. Також відсутність у декого приладдя для письма створює зайву метушню, порушує нормальний настрій і темп роботи. Навіть нова обстановка в класі або нова класна кімната впливають на зосередженість уваги дітей.

Методичний порадник | Просмотров: 1612 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 29.05.2016 | Комментарии (0)

Методичний порадник | Просмотров: 372 | Загрузок: 75 | Добавил: yrok | Дата: 20.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Інтернет

.

Методичний порадник | Просмотров: 499 | Загрузок: 129 | Добавил: yrok | Дата: 27.03.2016 | Комментарии (0) Автор: Шуть Ларисі Петрівні

.

Методичний порадник | Просмотров: 306 | Загрузок: 85 | Добавил: yrok | Дата: 27.03.2016 | Комментарии (0) Автор: Даниш Галині Василівні

.

Методичний порадник | Просмотров: 382 | Загрузок: 104 | Добавил: yrok | Дата: 19.03.2016 | Комментарии (0) Автор: Шебестюк Ларсаі Миколаївна

З досвіду організації методичної роботи в багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі.
Методичний порадник | Просмотров: 335 | Загрузок: 113 | Добавил: lanavredina | Дата: 12.03.2016 | Комментарии (0) Автор: Гупало Вікторія Вікторівна

Ігрова діяльність — це особлива сфера людської активності, в якій особистість не має на меті нічого, крім отримання задоволення від прояву фізичних та духовних сил. 
Природа створила дитячі ігри для всебічної підготовки до життя, тому вони мають генетичний зв'язок із усіма видами діяльності людини і є специфічною дитячою формою пізнання, праці, спілкування, мистецтва та спорту. 

Методичний порадник | Просмотров: 523 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.01.2016 | Комментарии (0)

.

Методичний порадник | Просмотров: 1447 | Загрузок: 625 | Добавил: yrok | Дата: 05.01.2016 | Комментарии (0) Автор: Рябоконь Н.О.

.

Методичний порадник | Просмотров: 1517 | Загрузок: 760 | Добавил: yrok | Дата: 05.01.2016 | Комментарии (0) Автор: Головко Н.О.

ДОВІДНИК