Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » Методичний порадник

Всього у категорії матеріалів: 147
Зараз маєте змогу переглянути: 1-25
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам

ОБЕРІТЬ КЛАС:


Про використання нетрадиційних уроків для розвитку інноваційної особистості в початковій школі.
Методичний порадник | Просмотров: 335 | Загрузок: 0 | Добавил: vvbilan73 | Дата: 23.11.2017 | Комментарии (0) Автор: Сушій Налія Володи мирівна

Програма спільної взаємодії батьків, дітей і вчителів.

Методичний порадник | Просмотров: 201 | Загрузок: 29 | Добавил: np927793 | Дата: 18.11.2017 | Комментарии (0) Автор: Попова Наталя Анатоліївна

Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й уКонцепції нової української школи.

Методичний порадник | Просмотров: 193 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 05.11.2017 | Комментарии (0)

.

Методичний порадник | Просмотров: 545 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 18.04.2017 | Комментарии (0)

.

МАТЕМАТИКА | Просмотров: 321 | Загрузок: 106 | Добавил: yrok | Дата: 08.03.2017 | Комментарии (0)

Методичний порадник | Просмотров: 486 | Загрузок: 165 | Добавил: Тамила1986 | Дата: 23.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Куражнова Таміла Леонідівна

практичні вправи для розвитку зв'язного мовлення
Методичний порадник | Просмотров: 287 | Загрузок: 86 | Добавил: Тамила1986 | Дата: 23.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Куражнова Таміла Леонідівна

Кожен учитель хоче, щоб його вихованці добре навчалися, з бажанням ходили до школи. Висококваліфікований педагог повинен вміти визначити, які аспекти мотиваційної сфери у школяра не сформовані і які психолого-педагогічні засоби впливу він зможе використати, щоб сформувати в учня мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності.
Методичний порадник | Просмотров: 409 | Загрузок: 0 | Добавил: IrinaSumy | Дата: 22.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Ягупа Ірина Дмитрівна

Теоретико-практичний матеріал про уроки "мислення серед природи": актуальність, сутність і значущість для повноцінного розвитку молодших школярів.
Методичний порадник | Просмотров: 248 | Загрузок: 0 | Добавил: nmkhabarova | Дата: 28.01.2017 | Комментарии (0)

Мета семінару:
• визначити основні завдання самоосвітньої діяльності молодших школярів;
• накреслити шляхи реалізації самоосвітньої діяльності учня початкової школи;
• створення сприятливого освітнього простору для розвитку та самоствердження кожної дитини;
• поділитися практичними наробками щодо організації самоосвітньої діяльності молодших школярів.
Методичний порадник | Просмотров: 719 | Загрузок: 118 | Добавил: granitshkola6395 | Дата: 15.12.2016 | Комментарии (0) Автор: Кузнецова Надія Василівна

.

АНГЛІЙСЬКА МОВА | Просмотров: 610 | Загрузок: 218 | Добавил: yrok | Дата: 28.10.2016 | Комментарии (0)

.

Методичний порадник | Просмотров: 561 | Загрузок: 220 | Добавил: yrok | Дата: 23.10.2016 | Комментарии (0) Автор: Патек Людмила Серафимівна

.

Методичний порадник | Просмотров: 690 | Загрузок: 222 | Добавил: yrok | Дата: 20.09.2016 | Комментарии (0) Автор: Шуть Ларисі Петрівні

.

Методичний порадник | Просмотров: 822 | Загрузок: 242 | Добавил: yrok | Дата: 18.09.2016 | Комментарии (0) Автор: Гаврилова Оксана Василівна

Есе – невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного приводу чи питання щодо конкретного явища чи предмета. Есе не претендує на вичерпну відповідь чи категоричну позицію відносно предмета висловлювання.

Методичний порадник | Просмотров: 3358 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 20.08.2016 | Комментарии (0)

Нова програма з  математики для 1- 4 класів укладена відповідно до освітньої галузі «Математика» спрямована на реалізацію мети та завдань цієї галузі,визначених у Державному стандарті початкової загальної освіти і ґрунтується на відповідному змісті Базового компонента дошкільної освіти.

Методичний порадник | Просмотров: 782 | Загрузок: 214 | Добавил: yrok | Дата: 06.08.2016 | Комментарии (0) Автор: Чернявська Наталя Володимирівна

У системі освіти творчі можливості, закладені природою в кожній дитині, мають бути розвинені. Тому Державним Стандартом передбачається одне з головних завдань школи – всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися.

Методичний порадник | Просмотров: 500 | Загрузок: 163 | Добавил: yrok | Дата: 06.08.2016 | Комментарии (0) Автор: Чернявська Натала Володимирівна

  1.   Якими вимогами і якою літературою я користувався (лась)  при   підготовці та проведенні уроку?
  2.   Як я визначав (ла) мету уроку ?
  3.   Як планував (ла) діяльність учнів на уроці ?
  4.   Які прийоми і методи застосовував (ла), як вони виправдали себе?
  5.  Які наочні посібники використовував (ла), в чому їх психологічна цінність?
  6.  Яку роль я відвожу даному уроку в системі уроків всієї теми?
  7.  Як  я передбачав (ла) хід уроку? Чи справдились мої передбачення?
  8.  Які труднощі виникли у всього класу і окремих учнів?
  9.  Що на уроці сприяло розвитку пізнавальних здібностей учнів?
  10.  Чи досяг (ла) я запланованої мети ?
  11.  Чи задоволений (на) я своїм уроком ?
Методичний порадник | Просмотров: 544 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 31.07.2016 | Комментарии (0)

Згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти у навчальних програмах з російської мови через змістові лінії реалізується головний методологічний принцип – комунікативність.

Аналіз уроків і методичних заходів, виконання школярами олімпіадних завдань різних форматів дозволив зробити висновок, що рівень комунікативної компетенції школярів області в основному – достатній, рівень професійної компетенції і методичної культури вчителів-словесників –  достатній і високий.

Методичний порадник | Просмотров: 2237 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.07.2016 | Комментарии (0) Автор: КРЯТ ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛІВНА

Методика «Переміщатися» передбачає цілеспрямоване пересування по класу на різних етапах уроку. Ми, вчителі, часто говоримо про концепцію «контакту» - педагог наближається до того чи іншого учня, щоб акцентувати увагу на його особисту відповідальність за навчання або вирішити проблему з поведінкою, - але при цьому чекаємо, що даний прийом буде працювати сам собою, немов за помахом чарівної палички. Вчителі знають, що в разі виникнення на уроці проблеми їм слід наблизитися до її джерела, але не завжди в повній мірі розуміють, як використовувати цю методику максимально ефективно і що робити, якщо очевидно, що одного лише контакту недостатньо. 

Методичний порадник | Просмотров: 556 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 26.06.2016 | Комментарии (0)

Деякі діти, трохи відрізняючись від інших, дуже часто вони стають жертвами шкільних знущань, предметом знущання своїх однокласників.

Допомоги таким учням чекати практично нізвідки - вчителі та батьки здатні зупинити знущання лише на час.

Методичний порадник | Просмотров: 410 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 26.06.2016 | Комментарии (0) Автор: http://vmirechudes.com/

.

Методичний порадник | Просмотров: 605 | Загрузок: 153 | Добавил: yrok | Дата: 01.06.2016 | Комментарии (0) Автор: Кибаленко Людмил Петрівні

ДОВІДНИК