ПРОГРАМИ [5]
ПЛАНИ [1]
НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН [4]
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС [11]

В разделе объявлений: 21
Показано объявлений: 1-21

.

ПРОГРАМИ | Просмотров: 7484 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 18.08.2018 | Комментарии (0) Автор: НУШ

Психолого-педагогічний проект за змістом казки:В.Сухомлинського «Як білочка дятла врятувала». Мета проекту: за допомогою казки пробудити в дитячих душах благород- ність почуттів: співчуття, небайдужість, вдячність, задово- лення й радість від створених добрих вчинків, ініціативних прагнень допомогти комусь, розрадити, подарувати втіху. Завдання : • Розвивати у дітей мислення, увагу, спостережливість. • Формувати уміння зацікавлено слухати розповіді, запам'ятовувати. • Виховувати почуття співпереживання птахам, бажання допомогти їм, виховувати почуття радості і задоволення від виконаної справи. • Розвивати почуття прекрасного, розуміти і відчувати красу рідної природи, рідного слова. • Сприяти розвитку розповідного та діалогічного мовлення;поповнювати словниковий запас. Гасло : « Все зможемо,коли ми разом».
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 6035 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 08.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

«Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й смачне!» Мета: Познайомити дітей з поняттям «реклама», видами реклами, історією її виникнення; метою та джерелами рекламування товарів; розвивати вміння орієнтуватися ц світі товарів за допомогою реклами; вчити рекламувати товар; вчитися розуміти інформацію, яку несе реклама; формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям, учити виділяти першочергові потреби; розвивати театральні здібності малят, викликати емоційний відгук від отриманих вражень. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять, кмітливість, критичне мислення. Виховувати інтерес до навколишнього, спостережливість. Розширювати економічне знання дітей.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 4567 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 08.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Методична розробка проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни рефлексійно-оцінювальний етап Спостереження Пригадати з дітьми, за чим спостерігати впродовж даного етапу, які досліди проводили, що цікавого, що сподобалось. Пошуково – дослідницька діяльність 1. У ранковий час послухати спів пташок. З’ясувати, яку пташку діти впізнають за голосом. Послухати стукіт дятла. Висновок: пташки у подяку тішать людей своїм веселим співом за їх любов і турботу.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 4745 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 08.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Тема: «Ми друзі природи» Мета: ознайомити дітей з новою зимуючою пташкою дятлом та його місцем в системі взаємозв язків у природі,закріпити знання дітей про птахів узимку,спосіб їх життя,повадки,потреби щодо харчування;формувати екологічну культуру,зорову й слухову увагу;виховувати у дітей позитивне ставлення до птахів,бажання надати їм реальну допомогу-годувати їх,учити виявляти лагідність у спілкуванні з птахами,гуманно ставитися до них;формувати вміння робити дрібні зернятка з тіста,відщипувати пальчиками від великого шматка тіста маленькі шматочки,формуючи з них зернятка,розвивати дрібні м язи пальців рук. Матеріал: годівнички,торбинка з насінням,предметні картки за темою «зимуючі птахи»,аудіо запис;тісто для ліплення,дощечки.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 3326 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 02.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Тема: «Щоб пташок нагодувати, треба гроші назбирати» Мета: - ознайомити дітей з українськими грішми, процесом їх виготовлення, їх дизайном і призначенням; - дати уявлення про товар (речі та предмети в торгівельному центрі купуються або продаються за гроші); - про те що гроші заробляються працею і витрачаються на купівлю товару та оплату послуг; - про сімейний бюджет, залучення дітей брати участь у його розподілі, про раціональне використання залишків продуктів; - про етикет економічних стосунків. Виховувати повагу до людей праці, ощадливість, бережливість, вміння співвідносити свої бажання з можливостями сімейного бюджету. Вчити раціонально, по-господарськи, використовувати речі, що були у вжитку, знаходити їм нове застосування. Виховувати любов і шану до своїх близьких, дбайливе ставлення до довкілля. Розвивати ініціативність, фантазію, творчу уяву, інтерес до креативної діяльності.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 2861 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 02.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Заключний 3 етап - презентація проекту, звіт про проведення акції «Допоможи птахам!». Реалізація проекту Робота з батьками: Випуск листівок, буклетів: «Погодуйте птахів взимку!», «Допоможи птахам» Організація виставки «Краща годівниця для птахів» Ярмарок «Наша продукція»
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 2196 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 02.02.2017 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Методична розробка творчого етапу проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни "Як живете, пташечки?"
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 1612 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 29.12.2016 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Методична розробка проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни інформаційний етап Освітня діяльність Тема: Як живете, пташечки? Мета: - закріпити знання малят про птахів (види, особливості будови тіла, способи пересування тощо); дати поняття про проблеми в житті зимуючих птахів нашої місцевості в холодну пору року; навчити порівнювати форму природних об’єктів із геометричними фігурами; формувати уявлення про позитивні якості: людяність, моральність;
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 1572 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 26.12.2016 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Методична розробка дидактичної гри « Я - тобі, а ти - мені» вихователя дошкільного закладу № 38 «Пізнайко» м.Кам`янське, спеціаліста Лепетухи Катерини Іванівни Мета: > дати уявлення про економічні категорії (ресурси,потреби, вибір); > учити виділяти першочергові потреби людини (їжа, вода, одяг, взуття) та ввести поняття «потреби тварин і птахів»; показати взаємозв'язок між цими потребами та шляхи їх задоволення; > продовжувати розширювати знання про «товар», його сутність і значення для життя людини.; > учити визначати різноманітність і корисність продуктів і страв, їх споживну якість; > довести до свідомості, що у виробництво товарів вкладається праця багатьох людей; показати роль праці в житті людини, її кінцевий результат; > формувати навички розсудливого раціонального споживача; > виховувати дбайливе ставлення до результату праці, любов до живих істот і бажання дбати про них.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 1546 | Загрузок: 0 | Добавил: katerina_lepetuha | Дата: 15.12.2016 | Комментарии (0) Автор: Лепетуха Катерина Іванівна

Новак Людмила Миколаївна, вчитель Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Пропоную Вашій увазі власний вірш, складений до проведення спільного семінару вчителів 1-их класів та вихователів старшої групи щодо наступності.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 1472 | Загрузок: 0 | Добавил: Новак | Дата: 06.11.2016 | Комментарии (0) Автор: Новак Людмила Миколаївна

З 24 травня 2016 року почав діяти новий «Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів» - документ, який регулює організацію і діяльність дитячих садків, як державної, так і приватної форми власності. В новій редакції «Санітарний регламент…» спрощує відкриття нових дошкільних закладів, оскільки прибирає надмірну зарегламентованість і деталізацію вимог.

НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН | Просмотров: 1871 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 20.07.2016 | Комментарии (0) Автор: МОН

В даний час перед педагогами освітніх закладів стоїть найважливіше завдання: розвиток комунікативних навичок дітей. Аналізуючи досвід педагогів, я прийшла до висновку, що традиційні методи не завжди ефективні в роботі з дошколятами. Нові ФГТ передбачають широке застосування інтеграції в різноманітних освітніх областях.

 

МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Просмотров: 2550 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 13.05.2016 | Комментарии (0) Автор: http://lektsii.org/5-5244.html

Сприйняття і розуміння прекрасного починається у дитинстві. “Все прекрасне, що існує в навколишньому світі і створене людиною для інших людей, повинно доторкнутися до серця дитини і облагородити його”, — стверджував В. Сухомлинський.

 

ПРОГРАМИ | Просмотров: 1647 | Загрузок: 531 | Добавил: yrok | Дата: 20.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Інтернет

І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

ПЛАНИ | Просмотров: 1750 | Загрузок: 3067 | Добавил: yrok | Дата: 08.03.2016 | Комментарии (0) Автор: *

Щодо проведення Всеукраїнського фестивалю-огляду кращого досвіду роботи з навчання англійської мови у дошкільних навчальних закладах "Hello English"

НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН | Просмотров: 1563 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 06.03.2016 | Комментарии (0) Автор: МОН

Міністерством освіти і науки України, на виконання статті 22 Закону України "Про дошкільну освіту" про обов’язкове виконання дошкільними навчальними закладами незалежно від підпорядкування, типів і форми власності державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та з метою моніторингу якості освітнього процесу, створено робочу групу для розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини, до складу якої увійшли науковці, методисти, практики (наказ від 03.11.2014 № 1255 "Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування").

НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН | Просмотров: 3461 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.11.2015 | Комментарии (0) Автор: МОН

Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році

НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН | Просмотров: 2143 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 25.08.2015 | Комментарии (0) Автор: МОН

Базовий компонент дошкільної освіти України грунтується на основних положеннях Міжнародної конвенції ООН про права дитини, Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», інших нормативних актах стосовно дитинства.

ПРОГРАМИ | Просмотров: 1718 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 17.08.2015 | Комментарии (0) Автор: МОН

.

ПРОГРАМИ | Просмотров: 1586 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 17.08.2015 | Комментарии (0) Автор: мон

.

ПРОГРАМИ | Просмотров: 1653 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 16.08.2015 | Комментарии (0) Автор: МОН