Головна » Матеріали для завантаження |
Всього матеріалів у каталозі: 21 Зараз маєте змогу переглянути: 1-21 |
![]()
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 5892 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 08.02.2017
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
«Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й
смачне!»
Мета:
Познайомити дітей з поняттям «реклама», видами реклами, історією її виникнення; метою та джерелами рекламування товарів;
розвивати вміння орієнтуватися ц світі товарів за допомогою реклами;
вчити рекламувати товар; вчитися розуміти інформацію, яку несе реклама;
формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям, учити виділяти першочергові потреби;
розвивати театральні здібності малят, викликати емоційний відгук від отриманих вражень.
Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять, кмітливість, критичне мислення.
Виховувати інтерес до навколишнього, спостережливість.
Розширювати економічне знання дітей.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 4448 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 08.02.2017
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
![]()
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 4638 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 08.02.2017
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
![]()
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 3200 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 02.02.2017
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
![]()
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 2758 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 02.02.2017
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
![]()
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 2088 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 02.02.2017
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
![]()
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 1495 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 29.12.2016
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
![]()
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 1438 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 26.12.2016
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
Методична розробка дидактичної гри « Я - тобі, а ти - мені»
вихователя дошкільного закладу № 38 «Пізнайко» м.Кам`янське,
спеціаліста Лепетухи Катерини Іванівни
Мета:
> дати уявлення про економічні категорії (ресурси,потреби, вибір);
> учити виділяти першочергові потреби людини (їжа, вода, одяг, взуття) та ввести поняття «потреби тварин і птахів»; показати взаємозв'язок між цими потребами та шляхи їх задоволення;
> продовжувати розширювати знання про «товар», його сутність і значення для життя людини.;
> учити визначати різноманітність і корисність продуктів і страв, їх споживну якість;
> довести до свідомості, що у виробництво товарів вкладається праця багатьох людей; показати роль праці в житті людини, її кінцевий результат;
> формувати навички розсудливого раціонального споживача;
> виховувати дбайливе ставлення до результату праці, любов до живих істот і бажання дбати про них.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 1410 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 15.12.2016
| Комментарии (0)
Автор: Лепетуха Катерина Іванівна
|
Новак Людмила Миколаївна, вчитель Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Пропоную Вашій увазі власний вірш, складений до проведення спільного семінару вчителів 1-их класів та вихователів старшої групи щодо наступності.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 1360 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 06.11.2016
| Комментарии (0)
Автор: Новак Людмила Миколаївна
|
![]() З 24 травня 2016 року почав діяти новий «Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів» - документ, який регулює організацію і діяльність дитячих садків, як державної, так і приватної форми власності. В новій редакції «Санітарний регламент…» спрощує відкриття нових дошкільних закладів, оскільки прибирає надмірну зарегламентованість і деталізацію вимог.
НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН |
Просмотров: 1773 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 20.07.2016
| Комментарии (0)
Автор: МОН
|
![]() В даний час перед педагогами освітніх закладів стоїть найважливіше завдання: розвиток комунікативних навичок дітей. Аналізуючи досвід педагогів, я прийшла до висновку, що традиційні методи не завжди ефективні в роботі з дошколятами. Нові ФГТ передбачають широке застосування інтеграції в різноманітних освітніх областях.
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
Просмотров: 2389 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 13.05.2016
| Комментарии (0)
Автор: http://lektsii.org/5-5244.html
|
![]() Сприйняття і розуміння прекрасного починається у дитинстві. “Все прекрасне, що існує в навколишньому світі і створене людиною для інших людей, повинно доторкнутися до серця дитини і облагородити його”, — стверджував В. Сухомлинський.
|
![]() І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» |
![]() Щодо проведення Всеукраїнського фестивалю-огляду кращого досвіду роботи з навчання англійської мови у дошкільних навчальних закладах "Hello English"
НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН |
Просмотров: 1469 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 06.03.2016
| Комментарии (0)
Автор: МОН
|
![]() Міністерством освіти і науки України, на виконання статті 22 Закону України "Про дошкільну освіту" про обов’язкове виконання дошкільними навчальними закладами незалежно від підпорядкування, типів і форми власності державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та з метою моніторингу якості освітнього процесу, створено робочу групу для розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини, до складу якої увійшли науковці, методисти, практики (наказ від 03.11.2014 № 1255 "Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування").
НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН |
Просмотров: 3359 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 10.11.2015
| Комментарии (0)
Автор: МОН
|
![]() Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році
НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН |
Просмотров: 2037 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 25.08.2015
| Комментарии (0)
Автор: МОН
|
![]() Базовий компонент дошкільної освіти України грунтується на основних положеннях Міжнародної конвенції ООН про права дитини, Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», інших нормативних актах стосовно дитинства. |
![]() . |
![]() . |