ПРОГРАМИ [5] |
ПЛАНИ [1] |
НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН [4] |
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС [11] |
Показано объявлений: 1-21
Психолого-педагогічний проект за змістом казки:В.Сухомлинського «Як білочка дятла врятувала». Мета проекту: за допомогою казки пробудити в дитячих душах благород- ність почуттів: співчуття, небайдужість, вдячність, задово- лення й радість від створених добрих вчинків, ініціативних прагнень допомогти комусь, розрадити, подарувати втіху. Завдання : • Розвивати у дітей мислення, увагу, спостережливість. • Формувати уміння зацікавлено слухати розповіді, запам'ятовувати. • Виховувати почуття співпереживання птахам, бажання допомогти їм, виховувати почуття радості і задоволення від виконаної справи. • Розвивати почуття прекрасного, розуміти і відчувати красу рідної природи, рідного слова. • Сприяти розвитку розповідного та діалогічного мовлення;поповнювати словниковий запас. Гасло : « Все зможемо,коли ми разом».
|
«Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й смачне!» Мета: Познайомити дітей з поняттям «реклама», видами реклами, історією її виникнення; метою та джерелами рекламування товарів; розвивати вміння орієнтуватися ц світі товарів за допомогою реклами; вчити рекламувати товар; вчитися розуміти інформацію, яку несе реклама; формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям, учити виділяти першочергові потреби; розвивати театральні здібності малят, викликати емоційний відгук від отриманих вражень. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять, кмітливість, критичне мислення. Виховувати інтерес до навколишнього, спостережливість. Розширювати економічне знання дітей.
|
Методична розробка проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни рефлексійно-оцінювальний етап Спостереження Пригадати з дітьми, за чим спостерігати впродовж даного етапу, які досліди проводили, що цікавого, що сподобалось. Пошуково – дослідницька діяльність 1. У ранковий час послухати спів пташок. З’ясувати, яку пташку діти впізнають за голосом. Послухати стукіт дятла. Висновок: пташки у подяку тішать людей своїм веселим співом за їх любов і турботу.
|
Тема: «Ми друзі природи» Мета: ознайомити дітей з новою зимуючою пташкою дятлом та його місцем в системі взаємозв язків у природі,закріпити знання дітей про птахів узимку,спосіб їх життя,повадки,потреби щодо харчування;формувати екологічну культуру,зорову й слухову увагу;виховувати у дітей позитивне ставлення до птахів,бажання надати їм реальну допомогу-годувати їх,учити виявляти лагідність у спілкуванні з птахами,гуманно ставитися до них;формувати вміння робити дрібні зернятка з тіста,відщипувати пальчиками від великого шматка тіста маленькі шматочки,формуючи з них зернятка,розвивати дрібні м язи пальців рук. Матеріал: годівнички,торбинка з насінням,предметні картки за темою «зимуючі птахи»,аудіо запис;тісто для ліплення,дощечки.
|
Тема: «Щоб пташок нагодувати, треба гроші назбирати» Мета: - ознайомити дітей з українськими грішми, процесом їх виготовлення, їх дизайном і призначенням; - дати уявлення про товар (речі та предмети в торгівельному центрі купуються або продаються за гроші); - про те що гроші заробляються працею і витрачаються на купівлю товару та оплату послуг; - про сімейний бюджет, залучення дітей брати участь у його розподілі, про раціональне використання залишків продуктів; - про етикет економічних стосунків. Виховувати повагу до людей праці, ощадливість, бережливість, вміння співвідносити свої бажання з можливостями сімейного бюджету. Вчити раціонально, по-господарськи, використовувати речі, що були у вжитку, знаходити їм нове застосування. Виховувати любов і шану до своїх близьких, дбайливе ставлення до довкілля. Розвивати ініціативність, фантазію, творчу уяву, інтерес до креативної діяльності.
|
Заключний 3 етап - презентація проекту, звіт про проведення акції «Допоможи птахам!». Реалізація проекту Робота з батьками: Випуск листівок, буклетів: «Погодуйте птахів взимку!», «Допоможи птахам» Організація виставки «Краща годівниця для птахів» Ярмарок «Наша продукція»
|
Методична розробка творчого етапу проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни "Як живете, пташечки?"
|
Методична розробка проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни інформаційний етап Освітня діяльність Тема: Як живете, пташечки? Мета: - закріпити знання малят про птахів (види, особливості будови тіла, способи пересування тощо); дати поняття про проблеми в житті зимуючих птахів нашої місцевості в холодну пору року; навчити порівнювати форму природних об’єктів із геометричними фігурами; формувати уявлення про позитивні якості: людяність, моральність;
|
Методична розробка дидактичної гри « Я - тобі, а ти - мені» вихователя дошкільного закладу № 38 «Пізнайко» м.Кам`янське, спеціаліста Лепетухи Катерини Іванівни Мета: > дати уявлення про економічні категорії (ресурси,потреби, вибір); > учити виділяти першочергові потреби людини (їжа, вода, одяг, взуття) та ввести поняття «потреби тварин і птахів»; показати взаємозв'язок між цими потребами та шляхи їх задоволення; > продовжувати розширювати знання про «товар», його сутність і значення для життя людини.; > учити визначати різноманітність і корисність продуктів і страв, їх споживну якість; > довести до свідомості, що у виробництво товарів вкладається праця багатьох людей; показати роль праці в житті людини, її кінцевий результат; > формувати навички розсудливого раціонального споживача; > виховувати дбайливе ставлення до результату праці, любов до живих істот і бажання дбати про них.
|
Новак Людмила Миколаївна, вчитель Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Пропоную Вашій увазі власний вірш, складений до проведення спільного семінару вчителів 1-их класів та вихователів старшої групи щодо наступності.
|
З 24 травня 2016 року почав діяти новий «Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів» - документ, який регулює організацію і діяльність дитячих садків, як державної, так і приватної форми власності. В новій редакції «Санітарний регламент…» спрощує відкриття нових дошкільних закладів, оскільки прибирає надмірну зарегламентованість і деталізацію вимог. |
В даний час перед педагогами освітніх закладів стоїть найважливіше завдання: розвиток комунікативних навичок дітей. Аналізуючи досвід педагогів, я прийшла до висновку, що традиційні методи не завжди ефективні в роботі з дошколятами. Нові ФГТ передбачають широке застосування інтеграції в різноманітних освітніх областях.
|
Сприйняття і розуміння прекрасного починається у дитинстві. “Все прекрасне, що існує в навколишньому світі і створене людиною для інших людей, повинно доторкнутися до серця дитини і облагородити його”, — стверджував В. Сухомлинський.
|
І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» |
Щодо проведення Всеукраїнського фестивалю-огляду кращого досвіду роботи з навчання англійської мови у дошкільних навчальних закладах "Hello English" |
Міністерством освіти і науки України, на виконання статті 22 Закону України "Про дошкільну освіту" про обов’язкове виконання дошкільними навчальними закладами незалежно від підпорядкування, типів і форми власності державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та з метою моніторингу якості освітнього процесу, створено робочу групу для розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини, до складу якої увійшли науковці, методисти, практики (наказ від 03.11.2014 № 1255 "Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування"). |
Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році |
Базовий компонент дошкільної освіти України грунтується на основних положеннях Міжнародної конвенції ООН про права дитини, Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», інших нормативних актах стосовно дитинства. |
. |
. |