Показано материалов: 1-19
поглибити знання дітей про хліб; показати уявлення українців про хліб, ставлення до нього; розви¬вати пізнавальну активність, логіч¬не мислення; прищеплювати учням бережливе ставлення до хліба; учити цінувати працю хліборобів.
|
|
. |
. |
. |
Мета: ознайомити з впливом газу на організм людини, правилами безпечного користування, навчити діяти у разі витоку газу, запобігати отруєнню та надавати першу медичну допомогу. |
Мета: дати уявлення про джерела електричного струму, розкрити небезпечність його для життя і здоров’я людини, виховувати бережливе ставлення до свого життя. |
Якщо є можливість бігти — біжіть негайно. У даній ситуації ця дія не оцінюється як боягузтво. На думку психологів, хоробрість — це розумне оцінювання своїх можливостей. Іноді необхідно мати мужність, щоб сказати собі: я повинен відступити. |
Розробка з ОБЖ |
. |
. |
. |
. Тема: Правила поведінки учнів в школі на перерві Мета: пояснити учням правила поведінки на перерві, з’ясувати моменти, які можуть бути небезпечними для життя та здоров’я учнів, вчити учнів дотримуватись правил поведінки у школі; розвивати увагу, мовлення; виховувати порядність, дисциплінованість, почуття відповідальності. |
Мета бесіди: ознайомити школярів з основними правилами поведінки під час перерви Виховна бесіда з безпеки життєдіяльності (БДЖ) |
Мета: виявити рівень обізнаності дітей з даного питання; поглибити знання школярів про причини виникнення грипу, його розвиток та шляхи поширення вірусу; формувати вміння приймати рішення щодо збереження і зміцнення власного здоров’я в екстремальних ситуаціях; розвивати вміння працювати в парі; виховувати свідоме ставлення до власного здоров’я. |
Заходи безпеки на льоду
|
Мета: познайомити дітей з правилами поведінки на кризі, способами врятування людини у випадку, коли вона провалюється під лід. |
. |