Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
Якщо дитина відчуває страхи: — приймайте дитину такою, яка вона є, даючи їй можливість змінитися; — розвивайте в дитині позитивні емоції, частіше даруйте їй свій час і увагу; — з розумінням ставтеся до переживань і страхів дитини; не висміюйте їх і не намагайтеся рішучими методами викорінити цей страх; — заздалегідь програвайте з дитиною ситуацію, що викликає страх.
|
Прихід до школи є переломним моментом у житті дитини. Адже відбувається перехід до нового способу життя і умов діяльності, нового положення в суспільстві, нових взаємин як з дорослими, так і з однолітками. Треба врахувати, що відмінна риса положення школяра полягає в тому, що навчання є відтепер для нього обов'язковою діяльністю
|
Проблеми починають вирішуватися тільки тоді, коли ми перестаємо мовчати і починаємо обговорювати їх разом. Психологу в школі важливо мати загальне бачення проблеми домашнього насильства, а також конкретну мету й завдання, узгоджені з основною політикою навчально-виховної діяльності школи.
Ольга ЧЕРНЯК, методист районного методичного кабінету відділу освіти Орджонікідзенськоїрайонної адміністрації, м. Запоріжжя |
Диагностика школьной мотивации при переходе из начальной школы в среднюю
|
Я думаю, що гарний учень - це той, хто ... Я думаю, зо поганий учень - це той, хто ... Найбільше мені подобається, коли учитель ... Більш за все мені не подобається, коли учитель ... Мені подобається моя школа (мій клас) тому, що ... |
Школьные годы чудесные...В последнее время большинство родителей стремятся как можно раньше отдать малыша в первый класс. Основным аргументом «за» служит высокий уровень интеллектуального развития, умение ребенка читать и писать. Но помимо интеллектуальной, существуют еще психологическая и социальная готовность чада к обучению. Именно от этих факторов в большей степени зависит, сможет ли ваше чадо проявлять и развивать свои умственные способности в школе.
|
Последнее "вольное" лето дошкольников приносит родителям много тревог, связанных с предстоящим поступлением детей в первый класс. Иногда эти тревоги чрезмерно усиливаются, делая воспитательные усилия взрослых судорожно-хаотическими. Лето - достаточно долгий срок, однако не стремитесь выполнить за него всю программу прогимназии или первого класса. Лучше убедитесь в том, что ребенок обладает достаточной психологической зрелостью, чтобы учиться в школе
|
Тестами для определения рукости у младенца являются наблюдения за тем, какой рукой он тянется к висящим перед ним погремушкам, берет игрушку; позже: складывает пирамидку из кубиков, берет карандаш, рисует, бросает мяч, держит ложку и т.д.
|
|
|
Ситуація з суворої дійсності: у дитини помер хтось із батьків, інших близьких родичів. Це жорстокий удар по незміцнілій дитячій психіці
Автор: Краснік Олена Миколаївна
|
Як би не хотіли ми бачити своїх дітей правдивими, час від часу нам доводиться констатувати, що діти, втім, як і дорослі, брешуть.
|
|
Визначення шкільної мотивації учнів 4-х класів за оригінальною методикою
|
|
Дитина приходить до школи, практично не володіючи певним словниковим мови та її граматикою. Істотним у подальшому розвитку її мовлення є те, що вона вперше починає свідомо вживати різні форми слова.
|
Заняття з першокласниками
Мета: створити позитивний настрій, активізувати дітей; розвивати логічне мислення,увагу, мовлення; розвивати довільну увагу, дрібну моторику; розвивати вміння зосереджуватись, виконувати завдання, орієнтуючись на зразок; виховувати відповідальне ставлення до оточуючого світу; формувати повагу до однолітків. Автор: Солоп Оксана Володимирівна |
"ВАШ ПАСПОРТ ТЕМПЕРАМЕНТУ"
Інструкція. Притаманні вам якості оцініть знаком «+», і знаком «-» - не притаманні. |
Правило 1:Щоб витиснути хвилювання зі свого життя, будьте постійно зайняті. Завантаженість діяльністю – це найкращі ліки, створені для вигнання «духів зневіри». Правило 2 : Не хвилюйтесь через дрібниці. Не дозволяйте дрібницям – вони всього-на-всього комахи життя – руйнувати ваше щастя. Правило 3 : Установіть «обмежувач» на ваше хвилювання. Вирішіть для себе, на яке хвилювання заслуговує та чи інша подія, – і не хвилюйтеся більше з цього часу. |
ДИТЯЧІ ІСТЕРИКИ І ВЕРЕДУВАННЯ
Батькам стає нестерпно соромно, коли серед юрби незнайомих людей їхня дитина влаштовує огидну сцену, починає поводиться як дикун чи волати, як сирена. Усі наші мрії про ідеальну дитину випаровуються, коли ми (і всі навколо) чуємо цей жахливий крик «ХОЧУ!»
ЩО Ж РОБИТИ???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Мета: розвивати в учнівської молоді загальнолюдські чесноти: допомогти усвідомити значимість слова милосердя. Вчити дітей сприймати ситуації, аналізувати їх і знаходити шляхи виходу з подібних ситуацій.
|
Наш фах – це не вчитель, не лікар, не священик, але ми, психологи, поєднуємо в собі три головні людські професії. У 2004 році вперше відбулася колегія Міністерства, де заслухали питання про психологічну службу України. І ми зрозуміли – ми відбулися!!! Психолог – досить нова постать у громадському житті, тому практична психологія активно розвивається в бізнесі, рекламі, управлінській діяльності; з’явилися психологи-іміджмейкери, психологи, які працюють з політиками. Але найбільше психологів працюють у сфері освіти, реалізуючи свою діяльність у системі «людина-людина». Отже Вам, шановні колеги пропоную тему для розгляду «Заробітна плата як детектор професіоналізму».
|
З кожним роком зростає кількість дітей, яким поставлений діагноз якого-небудь нервового захворювання. За даними досліджень А.І.Захарова до закінчення молодшої школи здорових дітей менше половини. Причини такого явища криються не тільки в складній соціальній обстановці, але на багато глибше.
|
. |