Головна » Матеріали для завантаження


Всього матеріалів у каталозі: 35
Зараз маєте змогу переглянути: 1-25
Сторінки: 1 2 »

Що таке інклюзивна освіта? Чому вона важлива для дітей з особливими потребами? Які нововведення передбачені змінами до Типових штатних нормативів ДНЗ, що набули чинності 29 червня 2016 року?

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 1961 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 20.07.2016 | Комментарии (0)

Інклюзивне навчання. Досягнення учня. Розробка портфоліо.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 1448 | Загрузок: 246 | Добавил: olenastanovska | Дата: 17.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Становська Олена Борисівна

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 372 | Загрузок: 153 | Добавил: AnewTA | Дата: 06.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Коваленко Любов Василівна

Матеріал згруповано тематично та показано наочно
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 415 | Загрузок: 172 | Добавил: yarisholya | Дата: 14.11.2015 | Комментарии (0) Автор: Ошурко Ольга Михайлівна

Книжка-альбом є матеріалом для розвитку дитини, 
віком від 4 до 8 років. До неї входять сторінки із 
шаблонами, розмальовками для дошкільняти (учня), 
вірші про довкілля, зрозуміле, близьке і цікаве.
Посібник може бути використаний батьками, 
вихователями, вчителями початкових класів.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 763 | Загрузок: 283 | Добавил: nikonenko1505 | Дата: 14.10.2015 | Комментарии (0) Автор: Маєвська М.І.

  • доступно засвоювати матеріал програми;

  • набувати досвіду загальноосвітньої і математичної діяльності;

  • розвивати математичні здібності;

  • помічати свої успіхи;

  • позитивно ставитися до навчання;

  • учитися із задоволенням;  

    учителям, які здійснюють супровід:

  • виконувати вимоги навчальної програми;

  • навчати учнів із врахуванням їхніх пізнавальних можливостей;

  • здійснювати процес навчання з використанням сучасних освітніх методик;

  • заощаджувати особистий час у процесі підготовки до уроків;

  • організувати самостійну роботу і контролювати її;

  • відчувати задоволення від успіхів у загальному й математичному розвитку своїх учнів;  

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 1483 | Загрузок: 358 | Добавил: nikonenko1505 | Дата: 14.10.2015 | Комментарии (0)

Деякі автори використовують і такі словосполучення, як моторний тип розвитку, діти з підвищеною активністю. За даними спеціалістів, майже половина дітей страждає на так звану гіперактивність. Не лише у нашій країні, а й по всьому світу кількість таких дітей постійно збіль­шується. Якщо дитина гіперактивна, то труднощі спіткають не лише її, а і її оточення: батьків, однокласників, учителів... Такій дитині необхідна своєчасна допомога, інакше в подальшому може сформуватися асоціальна і навіть психопатична особистість: відомо. Що серед малолітніх право­порушників значний відсоток становлять гіперактивні діти.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 733 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 24.06.2015 | Комментарии (0)

Коригувати рухи і дії відповідно до поставлених завдань , тренувати рухові функції пальців рук, використовуючи вправи , які вимагають узгоджених дій обох рук; розвивати зорове, сенсорне сприймання, можливості самостійно осмислювати послідовність виконання роботи, виборчу і тривалу зосередженість на одному об’єкті; сприяти розвитку дрібної моторики шляхом виконання вправ у техніці «Ниткопис», роботі з круп’яними виробами; виховувати естетичний смак, згуртованість, вміння самостійно працювати.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1392 | Загрузок: 295 | Добавил: l_julia_evgenievna | Дата: 02.03.2015 | Комментарии (0)

Для розвитку України в напрямку відкритого, демократичного суспільства важливим є забезпечення основних прав людини, зокрема права на рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами.
Національна доктрина розвитку освіти наголошує, що держава зобов’язується забезпечувати підтримку дітей з ООП.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 9459 | Загрузок: 1003 | Добавил: LORA4968 | Дата: 22.01.2015 | Комментарии (0) Автор: Швалюк Лариса Віталіївна

Про розвиток дрібної моторики говорилося багато. Але чомусь усі акцентують увагу на тому, що дитині це знадобиться тільки для того, щоб потім красиво писати. Але ж писати — це ще так не скоро! До того, як дитина піде до школи, мине шість років! Тоді чому люди вигадали знамениту пальчикові ігри  «Сорока-Ворона», «Дружна сімейка» тощо - для зовсім, маленьких дітей.

ЛОГОПЕДІЯ | Просмотров: 2079 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 08.01.2015 | Комментарии (0)

Мета: Вчити учнів розрізнювати звуки с-ш за артикуляцією, на слух, у вимові та на письмі; удосконалювати навички звуко-буквенного аналізу слів. Розвивати фонематичні процеси, просторову орієнтацію, мислення, увагу; працювати над лексико-граматичною будовою мови; розвивати зв'язне мовлення учнів.
Виховувати почуття любові до природи, тварин, птахів.

ЛОГОПЕДІЯ | Просмотров: 4335 | Загрузок: 0 | Добавил: ДАША | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

Учні 6-7 років класів ІПК мають різні вади звуковимови. Часто їх причиною виступають порушення будови органів артикуляційного апарату. З такими дітьми треба проводити артикуляційну гімнастику. Це необхідно для того, щоб сформувати потрібні рухи органів артикуляції, внести корекцію в неправильно сформовані рухи, виробити вміння приймати дану позицію язика, утримувати її, переключатися з однієї артикуляційної позиції на іншу.
Артикуляційні вправи я супроводжую віршиками. Виконувати таку артикуляційну гімнастику діти дуже люблять. Віршики допомагають дітям краще запам'ятати ту чи іншу вправу, зекономити час на пояснення – і, взагалі, з віршиками цікавіше!
Ці віршики я також рекомендую вчителям початкових класів.

ЛОГОПЕДІЯ | Просмотров: 2004 | Загрузок: 0 | Добавил: ДАША | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

Тема: Диференціація кінетично схожих букв б-д
Мета:
- логопедична: розвиток зорового сприйняття (гнозісу), у тому числі буквенного, розширення об'єму зорової пам'яті (розвиток зорового мнезісу), формування просторового сприйняття та уявлень, диференціація букв б-д і відповідних звуків;
- лексична: збагачення словника з теми «Осінь. Птахи та тварини», розвиток зв'язного мовлення;
- граматична: формування синтагматичних зв'язків слів, розвиток уміння будувати речення, добирати слова-ознаки;
- виховна: виховувати уважне ставлення та любов до живої природи.
Обладнання: картинки, картки, таблиці, мішечки з буквами, наочність «Осінні дерева».

ЛОГОПЕДІЯ | Просмотров: 2619 | Загрузок: 0 | Добавил: ДАША | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

Своевременная систематическая психолого-медико-педагогическая помощь дошкольникам с нарушениями в развитии, консультативно-методическая поддержка их родителей, социальная адаптация ребенка и формирование у него предпосылок к учебной деятельности осуществляются в системе образования, здравохранения и социальной защиты

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 914 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

1.  Порушення образу «Я» — неадекватна самооцінка, незадоволена потреба у визнанні, підвищена образливість, негативізм, егоцентризм.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1087 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

Звук л - - твердий, передньоязиковий, щілинний, сонорний (голос переважає над шумом).
Звук л' -- м'який, передньо - або середньоязиковий, щілинний, сонорний.

ЛОГОПЕДІЯ | Просмотров: 2870 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0) Автор: http://ua.textreferat.com

Однією з актуальних проблем, яка стоїть перед педагогами, є проблема агресивності дітей. Психологи-дослідники дедалі більше приділяють уваги вивченню самого феномена агресії, агресивним проявам і тенденціям поведінки, питанням профілактики агресивності. Нерідко трапляється, що обділені професійною педагогічною турботою саме ті діти, які найперше її потребують.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 2214 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

Тема досвіду:

Особливості використання дидактичного матеріалу на уроках обслуговуючої праці і соціально-побутового орієнтування в школі для дітей із вадами зору.

Автор: Кошарська Л.Л.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 4229 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

ДІТИ З «ХВОРОБЛИВОЮ» РЕАКЦІЄЮ ТА ДІТИ З ПІДВИЩЕНОЮ ЕМОЦІЙНОЮ ЗБУДЛИВІСТЮ
Ця дитина може заплакати у відповідь на зауваження, а може грубо відповісти на нього чи з викликом поводитися на уроках і вдома. Вияв емоцій дітей цієї групи часто є аномальним і виражається очевидною агресією, подеколи навіть у стані афекту.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1401 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 717 | Загрузок: 246 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 7226 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №2, 2014
Як залучити дітей з особлививими потребами до гурткової та позакласної роботи
Автор: Ірина Пивоварова
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1202 | Загрузок: 432 | Добавил: uvenal | Дата: 25.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Ірина Пивоварова

Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №2, 2014
Ефективні прийоми формування навички читання; урок читання у 1-му класі
Автор: Марина Дульська
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 959 | Загрузок: 588 | Добавил: uvenal | Дата: 25.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Марина Дульська


КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1123 | Загрузок: 451 | Добавил: yrok | Дата: 11.08.2013 | Комментарии (0) Автор: Школа Школьная

1-25 26-35
ДОВІДНИК